Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor, tittade filmer och spelade spel
"Tredje upplagan." Sthm: Norstedt & Söner, 1946. 304 s. + tryckt omslag. Oskuren. Något snedläst. Omslaget en aning nött. Översatt av Margaretha Odelberg. Originalets titel: PRIVATE ANGELO.
Forum. 1995. 348 s. Inbunden. Förlagsband med skyddsomslag. 435 gram. Nyskick. Skyddsomslag finns i nyskick. Mycket fint exemplar. Oläst. Lätt gulnat boksnitt, för övrigt i nyskick. Underhållande roman om kärleken, historien och.. läs mer
AWE/Gebers. Första sv uppl. 1987. 307 s. Inbunden. 21,5x14cm. Nyskick. Skyddsomslag finns i nyskick. Översättning av Anna Pyk. Omslag av John Ström (bild).
Inbunden med omslag. Nära nyskick. Bonniers 1996. - En berättelse om självförsvar, om statyerna i parkerna vid rue de Varenne och pojken där utanför.
Saxon & Lindströms förlag, Stockholm, 1939. Inbunden utan skyddsomslag. Originalutgåva: första svenska upplagans första tryckning. 288 sidor. Vikt: 371 gram. Ej snedläst. Ej bruten rygg. Namnad: "Anders Långh / den 13 nov / 1939.. läs mer
Brutus Östlings bokf Symposion. 1997. 109 s. Häftad. 195 gram. Nyskick.
Albert Bonniers. 1965. 205 s. Pocket. ZEBRA SPECIAL 8. 18x11cm. 130 gram. Hyfsat skick. porto 22kr.
Pocket i nyskick. Bonniers 2012. - Berättelser fyllda av människor som lika gärna kunde vara du själv. Folk som, precis som du, försöker hitta sin egen stil eller bara funderar på om man verkligen lever sitt liv med rätt partner.. läs mer
Alfabeta. 2006. 304 s. Inbunden. Nyskick. Frakt tillkommer.
Månpocket. 2009. 263 s. Pocket. 17,5x11cm. 155 gram. Mycket gott skick.
Brutus Östlings bokf Symposion. 1996. 432 s. Häftad. 578 gram. Nyskick. läs mer
Nyskick. Hft/trådbunden, onumrerad sidor. En bok för alla (Danmark, 1994.
Pocket i nyskick. Pocketförlaget 2011. - Professor Vidar Malmberg dör hastigt i en hjärtinfarkt och Västgöta universitets rektor Emma Lundgren måste skynda sig hem från Rom. Vidars vänner i kyrkokören där även Emma ingår bestämm.. läs mer
Läromedelsförlagen. 2 uppl. 1969. 172 s. Inbunden. Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Månpocket. 2010. 269 s. Pocket. 17,5x11cm. 155 gram. Mycket gott skick.
Sthm: Kongl. Tryckeriet, 1812. 4:o. [14] s. Ur samlingsband. Namn längs ner på titelbladet. Titel och text på svenska och franska. SWIM 62:183. [A2157] läs mer
Tidens bokklubb. 1958. 223 s. Inbunden. 19x12,5cm. 263 gram. Mycket gott skick. Ill: Gunnar Bruzewitz. Namnstämplad.
Nyskick. En bok för alla. 2000. Pocket, 239 sidor, 18x11cm. 131 gram.
Bonniers (Svalan). 11:e - 13:e tusendet, 1968. 112 s. Inbunden. 20,5x13cm. Gott skick. Förord av Karl Vennberg.
Mån Pocket i nyskick från 2009. - Om en maktkamp på många plan mellan två förlorare: den naiva och olyckliga vita farmarfrun Mary och hennes svarte tjänare Moses. Denna psykologiska och politiska roman kulminerar med ett mord. T.. läs mer
Nyskick. En bok för alla. 2000. 175 s. Pocket. 17,5x11cm.
Norstedts. 2004. 256 s. Inbunden. Nyskick. Frakt tillkommer.
Pocket i nära nyskick. Pocketförlaget 2010. - Skildring av livet på Gotland under 1300-talet, om livets oförutsägbarhet, om civilkurage och mod och kärlekens helande kraft.
Nyskick. En Bok För Alla 2001. Ungdomsbok i pocket. 211 sidor. 121 gram.
W&W, 1949, 185 s., hft., mkt. gott skick läs mer
Månpocket 1983 nyskick. "en kombination av Don Quijote och Socker-Conny" som hamnar i vanvetiga situationer. Pulitzerpriset. 390gr = porto 33. (ex3) bilden kan avvika, vara annan upplaga.
Nyskick. En bok för alla. 1993. 63 s. Pocket.
Nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick. Bokförlaget Prisma 2008 (sv.originaluppl.), 340s. B/H=15,5x23,5. Vikt 703g. Förlagsband med skyddsomslag (inbunden). Fotoillustrerad i s/v + kartillustr.
Uppsala 1956. (4) s. + tryckt omslag. Särtryck ur Studier i modern språkvetenskap. Förf:s ded. [A2156]
UR Bra Böcker. 1993. 333 s. Inbunden. Gott skick. Skyddsomslag saknas. Liten nagg på ryggen.
