-
Principles and Practice of Marketing
Häftad bok. The McGraw-Hill Companies. Third edition uppl.
Mycket gott skick. Rent och snyggt exemplar. 19,5 x 26,5 x 3,5 cm. Vikt strax under 2 kg.
"Principles and Practice of Marketing has long been recognised as providing an authoritative and comprehensive introduction to the study of marketing. This third edition of the best s läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780077096137
- Titel
- Principles and practice of marketing
- Författare
- Jobber, David
- Förlag
- London : McGraw-Hill
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
The McGraw-Hill Companies Third edition 9780077096137
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn