-
Media and Cultural Theory
Häftad bok.
Mycket gott skick. Routledge. 2006. 308 s. Häftad. Spår av klisterlapp på ryggens nedre del.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780415317054
- Titel
- Media and cultural theory
- Författare
- Curran, James - Morley, David
- Förlag
- London : Routledge
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
- Baksidestext
- The poetics of communication / Bill Schwarz -- Globalisation and cultural imperialism reconsidered / David Morley -- The push and pull of global culture / James Lull -- Post feminism and popular culture / Angela McRobbie -- A nation and its immigration / Arvind Rajagopal -- Thinking experiences / Kevin Robins and Asu Aksoy -- Peckham tales / Gareth Stanton -- Media as conversation, conversation as media / John Durham Peters -- Media and cultural theory in the age of market liberalism / James Curran -- Placing promotional culture / Aeron Davis -- International agreements and the regulation of world communication / Ted Magder -- Transvaluing media studies / Nick Couldry -- Rethinking creative production: away from the cultural industries / Keith Negus -- Inventing the psychological / Lisa Blackman -- Discussing quality / Christine Geraghty -- Doing technoscience as (new) media / Sarah Kember -- Synthespians among us / Jonathan Burston -- Digital film and late capitalism / Janet Harbord -- Internet transformations / Des Freedman.
Indexeringslänk
Dawson
9780415317054
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn