Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9783826049194

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Die "schwedische" Lösung : eine kultursemiotisch orientierte Untersuchung der IKEA-Werbespots in Deutschland

Die "schwedische" Lösung : eine kultursemiotisch orientierte Untersuchung der IKEA-Werbespots in Deutschland

Böcker. Würzburg : Königshausen & Neumann. 2013.

Zugl. leicht veränd. Fassung von: Uppsala, Univ., Diss., 2012
Imported from: aleph.unibas.ch:9909/DSV01 (Do not remove)

Förlagsfakta

ISBN
9783826049194
Titel
Die "schwedische" Lösung : eine kultursemiotisch orientierte Untersuchung der IKEA-Werbespots in Deutschland
Författare
Mazur, Jennie
Förlag
Würzburg : Königshausen & Neumann
Utgivningsår
2013