-
Strategic Relationship Marketing
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2002. 371 sidor.
Mycket gott skick. Lite snedläst. Svaga understrykningar med blyerts. Små skav vid pärmbladens yttre hörn.
BAKSIDESINFO: se bild 2Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9788759308400
- Titel
- Strategic Relationship Marketing
- Författare
- Søren Hougaard - Mogens Bjerre
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 371 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 750 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- This textbook represents the next generation in strategic marketing! These pages expand upon the basic assumption that economic effectiveness and quality in customer relationships should and must be viewed as the way for businesses to develop overall competitive advantage. In a world of increasing transparency and interactivity, relationship marketing will be more important than ever.
The book presents a cutting-edge new relationship economic framework and integrates it with basic principles of governing structures, customer loyalty and driving market forces. Out of this integration of standard marketing principles and innovative relationship marketing thinking comes new marketing strategic typologies and paradigms that promote the understanding of relationship dynamics and equips the reader with tools for identfying and implementing these strategies.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9788759308400
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn