-
Stategi - en introduktion
Häftad i mycket gott skick, inlagan felfri, någon ytnött pärm. Studentlitteratur 2004. - Ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Boken ger läsaren baskunskaper om strategiämnet idag och dess historiska utveckling. Den är både en fyllig introduktion läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914402777X
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
914402777X -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 9789144027777 -
Strategi : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2004. 345 sidor.
Mycket gott skick. Vikningsrand nedre hörnet på pärmen. Inlaga nära nyskick. Inga anteckningar, understrykningar etc.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914402777x
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 914402777x -
Strategi : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2004. 345 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 9789144027777 -
Strategi : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2004. 345 sidor.
Mycket gott skick. Läsveck på pärm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 9789144027777 -
Strategi - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2004. 345 sidor.
Mycket gott skick. Format 22,5 x 15,5 cm Vikt 500 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, ANDRA reviderade upplagan, sv/v illustrerad med figurer. Norska originalets titel: Innføring i strategi. Översättning: Geije Johansson. INNEHÅLL: Förord. Inledning. Sammandrag av de olika kap läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 9789144027777 -
Strategi : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2004. 345 sidor.
Mycket gott skick. Få tecken på användning, utan anteckningar och understrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
Studentlitteratur AB 2 9789144027777 -
STRATEGI - En introduktion; Andra upplagan
Häftad bok.
Mycket gott skick. Studentlitteratur, 2009, 345 s., uppl. 2:7
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144027777
- Titel
- Strategi : en introduktion
- Författare
- Göran Roos - Georg von Krogh - Johan Roos - Kristine Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 345 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 501 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut.Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.
9789144027777
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn