-
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Nära nyskick. Hel och ren.
Tummade pärmar.
Sannolikt är boken oläst.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2010. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Mycket gott skick. Jag har bläddrat i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144036159
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144036159 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Nära nyskick. Namnteckning
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144036159
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144036159 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2008. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2005. 208 sidor.
Nära nyskick. Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett l läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151 -
Att skriva examensarbete inom utbildningsvete...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 208 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036151
- Titel
- Att skriva examensarbete inom utbildningsvetenskap
- Författare
- Staffan Stukát
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 303 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad kännetecknar den goda forskningen och den vetenskapliga rapporten inom det utbildningsvetenskapliga området? Vilka vanliga metoder, regler och konventioner finns?
Forskningsmetodik som förberedelse för forskning och uppsatsskrivande och som ett led i att förstärka det vetenskapliga och akademiska förhållningssättet ingår i alla högskoleutbildningar. Trots att likheterna för vad vi anser vara ett vetenskapligt arbete är stora, skiljer sig olika discipliner på universitetet åt vad gäller hur forskningen kan gå till och hur den vetenskapliga uppsatsen bör vara utformad. Boken försöker beskriva hur just den utbildningsvetenskapliga forskningen och rapporteringen ser ut.
Ur bokens innehåll:
Att utforma den inledande undersökningsplanen
Att söka litteratur kring utbildningsvetenskaplig forskning
Val av metod och undersökningsgrupp
Forskarens statistiska grundbegrepp
Undersökningsrapportens struktur och några stilistiska synpunkter
Redovisningen av uppsatsen på ett slutseminarium
Boken är främst avsedd som handbok för lärarstuderande i deras avslutande examensarbete, men den är också användbar för den som skriver C- och D-uppsatser inom beteendevetenskapliga ämnen samt forskarstuderande inom pedagogiskt arbete. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144036151
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn