-
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2013. 176 sidor.
Gott skick. Understrykningar i blyerts
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur 1 9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2013. 176 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur 1 9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok.
Nära nyskick. Studentlitteratur. uppl.1:6. 2014. 173 s. 15,5 x 22,5cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1:7 uppl. 2015. 176 sidor.
Mycket gott skick. Första upplagan. Enstaka överstrykningar i diskret ljusgult förekommer.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur 1:7 9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. Första upplagan, ny tryckning uppl. 2014. 176 sidor.
Nyskick. 22,3 x 15,6 cm. 276 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur Första upplagan, ny tryckning 9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2013. 176 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur 1 9789144084534 -
Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skol...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1:4 uppl. 2014. 173 sidor.
Nära nyskick. Boken ser ut så gott som ny, endast mycket lätta hanteringsspår.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144084534
- Titel
- Systematiskt kvalitetsarbete i förskola, skola och fritidshem : strategier och metoder
- Författare
- Jan Håkansson
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kraven på att systematiskt arbeta med kvalitetsförbättring är fortsatt höga i det svenska skolväsendet – men hur gör man för att få det att fungera i praktiken? Med utgångspunkt i mångåriga erfarenheter och forskning visar författaren:
vilka krav som kan ställas på ett systematiskt kvalitetsarbete
vad som kännetecknar och hur man kan förtydliga olika typer av mål
vad uppföljning och utvärdering innebär och principerna för att utföra det arbetet
grunderna för hur några metoder för datainsamling kan användas i det systematiska kvalitetsarbetet
på en grundläggande metodik för att genomföra analyser i det systematiska kvalitetsarbetet
hur utvecklings- och förbättringsarbetet kan planeras, följas upp och utvärderas.
Boken vänder sig till alla som är berörda av ett systematiskt kvalitetsarbete inom skolväsendet i såväl kommunala som fristående verksamheter. Den är lämplig som kurslitteratur i rektors- och lärarutbildningar samt som handbok för verksamma inom alla skolformer och fritidshem.
Studentlitteratur 1:4 9789144084534
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn