Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789147011056

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach

Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach

Böcker. Liber. 1 uppl. 1997.

Industridesignerns uppgift är att forma tingen så att vi förstår hur de ska användas. Boken lägger därför tonvikten på produkten som ett tecken, dess budskap och kommunikativa betydelse.

Läs mer
Design for Product Understanding är nödvändig vid utbildningen av industriella och grafiska designers och ovärderlig för alla, som på ett eller annat sätt arbetar med våra nyttotings gestaltning. Den vill också öppna dörrar ut till vidare forskning på ett fortfarande jungfruligt område.
Boken är skriven på engelska.

Förlagsfakta

ISBN
9789147011056
Titel
Design for Product Understanding - The Aestetics of Design from a Semiotic Approach
Författare
Monö, Rune
Förlag
Liber
Utgivningsår
1997
Bandtyp
Övrigt
Vikt
626 g
Språk
Svenska