-
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Mycket gott skick. Några få sidor med understrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad. Boken är i gott skick. 2009
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många – om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1:4 uppl. 2013. 174 sidor.
Mycket gott skick. Små utvändiga hanteringsspår.
Sökord: UB600Y UB305Y 4PE040 UB307YInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1:4 9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Mycket gott skick. Fin inuti med några märken på pärmens utsida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Gott skick. Fri från kludd på sidorna, i övrigt gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 176 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många - om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 176 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Skickas omgående
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1 9789147015573 -
En, två, många – Om barns tidiga matematiska...
Häftad bok. Liber. 1:3 uppl. 2011. 176 sidor.
Gott skick. Ägarsignatur i blyerts. Smånötningar utvändigt på pärmarna. Inlagan är i mycket gott skick.
"Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147015573
- Titel
- En, två, många
- Författare
- Björklund, Camilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 236 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Även riktigt små barn har förmågor och färdigheter som är grundläggande för att räknefärdigheten ska utvecklas. I takt med att barnet får fler erfarenheter, och möter en mångfald fenomen och företeelser i omvärlden, utvecklas tänkandet mot en allt mer komplex förståelse av samband som kan beskrivas med matematiska begrepp och symboler.
Boken handlar om det lilla barnets matematiska utveckling och lärarens roll i barnets lärande. I boken sammanfattar författaren Camilla Björklund den forskning och teoribildning som i dag finns om små barns matematiska tankeutveckling och matematiklärande och ger exempel på hur lärare kan arbeta med matematik i förskolan.
Sagt om boken
"Lärarens roll för barns lärande i förskolan framhävs särskilt. Det är samspelet mellan barn och lärare som skapar förutsättningar för barnet att nyfiket utforska matematik. /.../en lärobok som nuvarande och blivande förskolelärare bör ta del av." ur Förskolan Nr 8
Om författaren
Camilla Björklund är docent i pedagogik vid Göteborgs universitet. Hon forskar om de yngsta barnens matematiklärande och undervisar på Göteborgs universitet. Hon var med i expertgruppen som fick lämna utlåtanden om förslaget till revidering av läroplanen för förskolan.
Liber 1:3 9789147015573
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn