-
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1997. 192 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040122
- Titel
- Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 644 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Liber 1 9147040122 -
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1997. 192 sidor.
Nära nyskick. ///Förlagets beskrivning: Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg. Förutom en historisk expose berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallation läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040122
- Titel
- Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 644 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Liber 1 9147040122 -
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1997. 192 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040122
- Titel
- Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 644 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Liber 1 9147040122 -
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1997. 192 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040122
- Titel
- Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 644 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Liber 1 9147040122 -
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten...
Inbunden bok. Liber. 1997. 192 sidor.
Nyskick. Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg. Förutom en historisk expose berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, kalibrerad tracking, m läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040122
- Titel
- Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 644 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Liber 9147040122
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn