-
Vinna eller försvinna i IT-åldern: Internet-s...
Inbunden bok. Liber. 2 uppl. 1999-06-01. 206 s. Inbunden. Kartonnage. 24,5x17x1,3cm. 515 gram.
Gott skick. IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet. Bidragande faktorer bland många är: -"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens. -Tid och rum förlorar sin betydelse. -Fasta priser ersätts av ständigt läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045334
- Titel
- Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-samhällets nya affärslogik
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 512 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter.
Läs mer
IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Bidragande faktorer bland många är:
"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens.
Tid och rum förlorar sin betydelse.
Fasta priser ersätts av ständigt rörliga priser.
Mellanhänder hoppas över - men inte alla - och nya tillkommer.
Köparnas makt ökar på leverantörernas bekostnad.
Inträdesbarriärerna för nykomlingar sänks.
Skiljelinjen varor- tjänster ersätts av skiljelinjen fysiskt-elektroniskt, varor och tjänster flyter samman.
Handeln globaliseras även i konsumentledet, ny roll för butikerna.
Företagen får one-to-one-relationer med varje kunder.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter. Boken innehåller även en mängd konkreta exempel och en lång lista med adresser till belysande och intressanta webbplatser.
Vinna eller försvinna tilldelades "Hedersomnämnande som årets Marknadsföringsbok 1999".
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Boken har också en egen hemsida! www.vinna.eller.forsvinna.nu/
Om författarna
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
9789147045334 -
Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-...
Inbunden bok. Liber. 2 uppl. 1999. 208 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045334
- Titel
- Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-samhällets nya affärslogik
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 512 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter.
Läs mer
IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Bidragande faktorer bland många är:
"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens.
Tid och rum förlorar sin betydelse.
Fasta priser ersätts av ständigt rörliga priser.
Mellanhänder hoppas över - men inte alla - och nya tillkommer.
Köparnas makt ökar på leverantörernas bekostnad.
Inträdesbarriärerna för nykomlingar sänks.
Skiljelinjen varor- tjänster ersätts av skiljelinjen fysiskt-elektroniskt, varor och tjänster flyter samman.
Handeln globaliseras även i konsumentledet, ny roll för butikerna.
Företagen får one-to-one-relationer med varje kunder.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter. Boken innehåller även en mängd konkreta exempel och en lång lista med adresser till belysande och intressanta webbplatser.
Vinna eller försvinna tilldelades "Hedersomnämnande som årets Marknadsföringsbok 1999".
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Boken har också en egen hemsida! www.vinna.eller.forsvinna.nu/
Om författarna
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Liber 2 9789147045334 -
Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-...
Liber. 2 uppl. 208 sidor.
Nyskick. Liber, 1999. Andra upplagan. 206 s. Inbundet förlagsband. 24,5 x 17 cm. Vikt 506 g. I skick som ny. * * * Den här boken ger dig en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Du får karta och kompass till den nya affärslandskap so läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045337
- Titel
- Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-samhällets nya affärslogik
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 512 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter.
Läs mer
IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Bidragande faktorer bland många är:
"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens.
Tid och rum förlorar sin betydelse.
Fasta priser ersätts av ständigt rörliga priser.
Mellanhänder hoppas över - men inte alla - och nya tillkommer.
Köparnas makt ökar på leverantörernas bekostnad.
Inträdesbarriärerna för nykomlingar sänks.
Skiljelinjen varor- tjänster ersätts av skiljelinjen fysiskt-elektroniskt, varor och tjänster flyter samman.
Handeln globaliseras även i konsumentledet, ny roll för butikerna.
Företagen får one-to-one-relationer med varje kunder.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter. Boken innehåller även en mängd konkreta exempel och en lång lista med adresser till belysande och intressanta webbplatser.
Vinna eller försvinna tilldelades "Hedersomnämnande som årets Marknadsföringsbok 1999".
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Boken har också en egen hemsida! www.vinna.eller.forsvinna.nu/
Om författarna
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Liber 2 9147045337 -
Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-...
Inbunden bok. Liber. 2 uppl. 1999. 208 sidor.
Mycket gott skick. Ytligt slitage och fläckar på omslag. Inlaga ngt gulnad. Varsamt läst. Kartonnage. (2)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045334
- Titel
- Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-samhällets nya affärslogik
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 512 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter.
Läs mer
IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Bidragande faktorer bland många är:
"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens.
Tid och rum förlorar sin betydelse.
Fasta priser ersätts av ständigt rörliga priser.
Mellanhänder hoppas över - men inte alla - och nya tillkommer.
Köparnas makt ökar på leverantörernas bekostnad.
Inträdesbarriärerna för nykomlingar sänks.
Skiljelinjen varor- tjänster ersätts av skiljelinjen fysiskt-elektroniskt, varor och tjänster flyter samman.
Handeln globaliseras även i konsumentledet, ny roll för butikerna.
Företagen får one-to-one-relationer med varje kunder.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter. Boken innehåller även en mängd konkreta exempel och en lång lista med adresser till belysande och intressanta webbplatser.
Vinna eller försvinna tilldelades "Hedersomnämnande som årets Marknadsföringsbok 1999".
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Boken har också en egen hemsida! www.vinna.eller.forsvinna.nu/
Om författarna
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Liber 2 9789147045334 -
Vinna eller försvinna i IT-åldern
Inbunden bok. Liber ekonomi. 2000. 206 s. Inbunden. Förlagets trådlimmade , laminerade kartonnageband.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045337
- Titel
- Vinna eller försvinna i IT-åldern - Internet-samhällets nya affärslogik
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 512 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter.
Läs mer
IT och Internet kommer i grunden att förändra "spelreglerna" för all affärsverksamhet.
Bidragande faktorer bland många är:
"Den perfekta marknaden" resulterar i en hyperkonkurrens.
Tid och rum förlorar sin betydelse.
Fasta priser ersätts av ständigt rörliga priser.
Mellanhänder hoppas över - men inte alla - och nya tillkommer.
Köparnas makt ökar på leverantörernas bekostnad.
Inträdesbarriärerna för nykomlingar sänks.
Skiljelinjen varor- tjänster ersätts av skiljelinjen fysiskt-elektroniskt, varor och tjänster flyter samman.
Handeln globaliseras även i konsumentledet, ny roll för butikerna.
Företagen får one-to-one-relationer med varje kunder.
Boken ger en förståelse för de grundläggande förändringar affärslivet står inför. Här ges en karta och kompass till det nya affärslandskap som den digitala revolutionen skapar - och som öppnar många nya affärsmöjligheter. Boken innehåller även en mängd konkreta exempel och en lång lista med adresser till belysande och intressanta webbplatser.
Vinna eller försvinna tilldelades "Hedersomnämnande som årets Marknadsföringsbok 1999".
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
Boken har också en egen hemsida! www.vinna.eller.forsvinna.nu/
Om författarna
Pär Ström är verksam som riskkapitalist samt affärskonsult med inriktning mot IT-frågor.
9147045337
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn