-
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskrida...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 168 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147046041
- Titel
- Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort
- Författare
- Eriksson, Eva
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Läs mer
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och redan kanske startat processen med att kundorientera, sätta kunden och kundrelationen i centrum. Men det är också en bok för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi berör i boken även ledarskap, medarbetarskap, varumärket roll och den viktiga serviceattityden i det dagliga mötet med kunden.
Boken är indelad i sju kapitel som samtidigt tecknar olika bilder i vårt "galleri för bättre kundrelationer". Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog om relationsmarknadsföring: Är det en 90-tals trend eller verkligt fungerande strategi? Vad är det för tankar som ligger bakom och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst vad skall man göra och var börjar man? Boken avslutas med tre användbara appendix som tar upp modellen, dialogen och vägledningen: tre verktyg för ditt eget företag.
Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck på kunden både i hjärta och hjärna, "Kunden är ditt varumärke!" vill hjälpa dig på vägen.
Om författarna
Eva Eriksson och Kenth Åkerman är båda verksamma inom relationsmarknadsföring och som kundvårdsspecialister. Med sin mångåriga kompetens inom ämnet är båda mycket efterfrågade som föredragshållare och utbildare.
Liber 1 9789147046041 -
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskrida...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 168 sidor.
Gott skick. Relationsmarknadsföring handlar om att sätta ett bestående intryck på kunden i både hjärta och hjärna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914704604x
- Titel
- Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort
- Författare
- Eriksson, Eva
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Läs mer
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och redan kanske startat processen med att kundorientera, sätta kunden och kundrelationen i centrum. Men det är också en bok för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi berör i boken även ledarskap, medarbetarskap, varumärket roll och den viktiga serviceattityden i det dagliga mötet med kunden.
Boken är indelad i sju kapitel som samtidigt tecknar olika bilder i vårt "galleri för bättre kundrelationer". Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog om relationsmarknadsföring: Är det en 90-tals trend eller verkligt fungerande strategi? Vad är det för tankar som ligger bakom och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst vad skall man göra och var börjar man? Boken avslutas med tre användbara appendix som tar upp modellen, dialogen och vägledningen: tre verktyg för ditt eget företag.
Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck på kunden både i hjärta och hjärna, "Kunden är ditt varumärke!" vill hjälpa dig på vägen.
Om författarna
Eva Eriksson och Kenth Åkerman är båda verksamma inom relationsmarknadsföring och som kundvårdsspecialister. Med sin mångåriga kompetens inom ämnet är båda mycket efterfrågade som föredragshållare och utbildare.
Liber 1 914704604x -
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskrida...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 168 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147046041
- Titel
- Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort
- Författare
- Eriksson, Eva
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Läs mer
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och redan kanske startat processen med att kundorientera, sätta kunden och kundrelationen i centrum. Men det är också en bok för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi berör i boken även ledarskap, medarbetarskap, varumärket roll och den viktiga serviceattityden i det dagliga mötet med kunden.
Boken är indelad i sju kapitel som samtidigt tecknar olika bilder i vårt "galleri för bättre kundrelationer". Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog om relationsmarknadsföring: Är det en 90-tals trend eller verkligt fungerande strategi? Vad är det för tankar som ligger bakom och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst vad skall man göra och var börjar man? Boken avslutas med tre användbara appendix som tar upp modellen, dialogen och vägledningen: tre verktyg för ditt eget företag.
Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck på kunden både i hjärta och hjärna, "Kunden är ditt varumärke!" vill hjälpa dig på vägen.
Om författarna
Eva Eriksson och Kenth Åkerman är båda verksamma inom relationsmarknadsföring och som kundvårdsspecialister. Med sin mångåriga kompetens inom ämnet är båda mycket efterfrågade som föredragshållare och utbildare.
Liber 1 9789147046041 -
Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskrida...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 168 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147046041
- Titel
- Kunden är ditt varumärke - En gränsöverskridande bok som vill få dig Att tänka- Att förstå- Att få gjort
- Författare
- Eriksson, Eva
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och kanske redan startat processen med att kundorientera, sätta kundrelationen i centrum. Det är också boken för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring.
Läs mer
Kunden är ditt varumärke! ger dig många möjligheter till egna funderingar, underlag till intern dialog och praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som har insikt och redan kanske startat processen med att kundorientera, sätta kunden och kundrelationen i centrum. Men det är också en bok för dig som vill få en helhetsbild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi berör i boken även ledarskap, medarbetarskap, varumärket roll och den viktiga serviceattityden i det dagliga mötet med kunden.
Boken är indelad i sju kapitel som samtidigt tecknar olika bilder i vårt "galleri för bättre kundrelationer". Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog om relationsmarknadsföring: Är det en 90-tals trend eller verkligt fungerande strategi? Vad är det för tankar som ligger bakom och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst vad skall man göra och var börjar man? Boken avslutas med tre användbara appendix som tar upp modellen, dialogen och vägledningen: tre verktyg för ditt eget företag.
Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck på kunden både i hjärta och hjärna, "Kunden är ditt varumärke!" vill hjälpa dig på vägen.
Om författarna
Eva Eriksson och Kenth Åkerman är båda verksamma inom relationsmarknadsföring och som kundvårdsspecialister. Med sin mångåriga kompetens inom ämnet är båda mycket efterfrågade som föredragshållare och utbildare.
Liber 1 9789147046041
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn