-
Service Management – ledning och strategi i t...
Inbunden bok. Liber. 4 uppl. 2000. 208 sidor.
Mycket gott skick. Något nött nedtill rygg 4 upplagan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147060368
- Titel
- Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 505 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.
Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.
Liber 4 9789147060368
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn