-
Ditt personliga varumärke - om retorik, värde...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 160 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147073900
- Titel
- Ditt personliga varumärke - om retorik, värderingar och förtroende
- Författare
- Werner Runebjörk, Isabel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 290 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.
Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.
Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Liber 1 9789147073900 -
Ditt personliga varumärke - om retorik, värde...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 142 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147073900
- Titel
- Ditt personliga varumärke - om retorik, värderingar och förtroende
- Författare
- Werner Runebjörk, Isabel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 290 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är ett personligt varumärke, vem har det och hur gör man? Här får du en förklaring till begreppet och praktisk hjälp att bygga ett starkt personligt varumärke.
Läs mer
Den här boken har två delar, en teoretisk och en praktisk. Den teoretiska delen tar upp retorik och hur värderingar styr våra handlingar (och därmed vad vi kommunicerar om oss själva) samt vad som mer specifikt skapar förtroende för en person. Till sist ett kapitel om vad begreppet personligt varumärke betyder.
Syftet med den praktiska delen är att beskriva den varumärkesskapande processen och vägleda dig som vill utveckla ditt eget personliga varumärke.
Om författarna
Isabel Werner Runebjörk är personlig tränare i retorik och hjälper politiker och ledare att utveckla starka personliga varumärken. Hon har arbetat ett antal år med strategisk kommunikation i näringslivet, bland annat som Pr-chef.
Liber 1 9789147073900
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn