-
Popretorik - Upplevelsekommunikation som över...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 160 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077731
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
Liber 1 9789147077731 -
Popretorik - Upplevelsekommunikation som över...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 160 sidor.
Nyskick. Förlagsny Oläst Tilltext på smutsbladet av författaren. Denna bok används som läromedel och är slut på förlaget/// Förlagets beskrivning: Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin. Kan man läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077731
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
Liber 1 9789147077731 -
POPRETORIK - Upplevelsekommunikation som över...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 160 sidor.
Gott skick. Signerad av författaren.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147077735
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
Liber 1 9147077735 -
Popretorik : upplevelsekommunikation som över...
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Liber, 2006. Förlagets tryckta/dekorerade pappband. Mycket gott skick. 157 s. ISBN 978-91-47-07773-1.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077731
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
9789147077731 -
Popretorik - Upplevelsekommunikation som över...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2006. 160 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077731
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
Liber 1 9789147077731 -
Popretorik - Upplevelsekommunikation... ...so...
Inbunden bok. Liber. 1:a uppl. 1:a tryckningen 2006. 160 s. Inbunden. Kartonnage med laminerad pärm. 22x15,5cm. 385 gram.
Nära nyskick. /nyskick [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077731
- Titel
- Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.
Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.
9789147077731
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn