-
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Nyskick. Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med ba läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558 -
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558 -
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Gott skick. Trådhäftad. Något kantstött.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558 -
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Fri frakt. Flera ex i lager. Omgående leverans
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558 -
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558 -
Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns u...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 250 sidor.
Nära nyskick. Rak och ren utan namn eller slitage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147111558
- Titel
- Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt
- Författare
- Askland, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 250 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 444 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Utvecklingspsykologiska perspektiv på barns uppväxt visar Leif Askland och Svein Ole Sataøen nya sätt att närma sig en förståelse av små barns utveckling. Författarna presenterar aktuella teorier och forskning om barns utveckling, lek, lärande och bildning. Boken är en källa till kunskap om barns utveckling och samspel i sin helhet, från födseln till skolstarten.
Innehållet är organiserat efter livsteman som representerar de stora mänskliga utmaningar som barn möter under uppväxten. Hur barn upplever sig själva, sampel med andra och omvärlden i övrigt behandlas grundligt i en pedagogisk kontext.
Boken ger förskolläraren användbara redskap för att kunna dokumentera barns utveckling och välbefinnande. Den ger en bakgrund för att kunna analysera och kritiskt reflektera över professionella och etiska utmaningar i samband med pedagogiskt arbete med barns utveckling, lek, lärande och bildning.
Denna andra upplaga av boken innehåller ny forskning och har delvis fått en ny disposition. Boken riktar sig främst till blivande och yrkesverksamma lärare på förskolenivå.
Om författarna
Leif Askland är högskolelektor vid Högskolan i Oslo och Akershus, fakultet for lärarutbildning och internationella studier. Svein Ole Sataøen är förste amanuens i pedagogik vid Högskolan i Bergen, avdelning for lärarutbildning.
Liber 2 9789147111558
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn