Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789147115150

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling

Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling

Häftade böcker. Liber. 3 uppl. 2015. 192 sidor.

Organisation av varumärken ger ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer.
Boken är avsedd för kurser i marknadsföring och management, samt för alla de yrkesgrupper (marknadsförare, chefer, konsulter) som i sitt dagliga arbete jobbar med varumärkesfrågor.

Förlagsfakta

ISBN
9789147115150
Titel
Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
Författare
Uggla, Henrik
Förlag
Liber
Utgivningsår
2015
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
148 x 210 mm
Vikt
286 g
Språk
Svenska