-
Yrke: Influencer
Inbunden bok. Brombergs. 2018. 139 sidor.
Mycket gott skick. Bortsuddat blyertspris på andra bladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173379403
- Titel
- Yrke: Influencer
- Författare
- Hörnfeldt, Linda
- Förlag
- Brombergs
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 139 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 157 x 208 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så gör du karriär på nätet!
Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler. Tiden då företag kunde erbjuda en schampoflaska i utbyte mot en instagrampost och där en goodiebag ansågs vara skälig ersättning för ett blogginlägg är sedan länge förbi. Att vara en influencer är nu ett yrke att ta på fullaste allvar. Men hur gör man egentligen för att lyckas och finns det fallgropar att undvika på vägen?
Här coachar Linda Hörnfeldt dig i konsten att tjäna pengar på dina sociala medier. Du får lära dig allt från att bygga och vårda din målgrupp till att ta betalt för samarbeten samt nätverka och leverera rätt innehåll i tid. Genom intervjuer med influencers samt med handfasta råd lär hon dig allt du behöver veta för att lyckas med dina kanaler.
LINDA HÖRNFELDT (1980) är vd och grundare av Influencers of Sweden, Sveriges intresseorganisation för social media influencers. Hon har bloggat sedan 2001 och driver nu www.lalinda.se med fokus på entreprenörskap och plus size-mode. Hon är också aktiv på Youtube, instagram, twitter och provar gärna det senaste i sociala medier.
Brombergs 9789173379403 -
Yrke: Influencer
Inbunden bok. Brombergs. 1 uppl. 2018. 139 sidor.
Nära nyskick. Fantastisk bok i nära nyskick
Se även mina övriga annonser på böcker och filmer för samfraktningInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173379403
- Titel
- Yrke: Influencer
- Författare
- Hörnfeldt, Linda
- Förlag
- Brombergs
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 139 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 157 x 208 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så gör du karriär på nätet!
Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler. Tiden då företag kunde erbjuda en schampoflaska i utbyte mot en instagrampost och där en goodiebag ansågs vara skälig ersättning för ett blogginlägg är sedan länge förbi. Att vara en influencer är nu ett yrke att ta på fullaste allvar. Men hur gör man egentligen för att lyckas och finns det fallgropar att undvika på vägen?
Här coachar Linda Hörnfeldt dig i konsten att tjäna pengar på dina sociala medier. Du får lära dig allt från att bygga och vårda din målgrupp till att ta betalt för samarbeten samt nätverka och leverera rätt innehåll i tid. Genom intervjuer med influencers samt med handfasta råd lär hon dig allt du behöver veta för att lyckas med dina kanaler.
LINDA HÖRNFELDT (1980) är vd och grundare av Influencers of Sweden, Sveriges intresseorganisation för social media influencers. Hon har bloggat sedan 2001 och driver nu www.lalinda.se med fokus på entreprenörskap och plus size-mode. Hon är också aktiv på Youtube, instagram, twitter och provar gärna det senaste i sociala medier.
Brombergs 1 9789173379403 -
Yrke: Influencer. Så kan du göra karriär på n...
Inbunden bok. Brombergs. 1 uppl. 2018. 139 sidor.
Mycket gott skick. Format 20,5 x 15,5 cm Vikt 410 g.
Inbundet förlagsband i snygg layout, illustrerad med färgfoton. INNEHÅLL: Inledning 1. Influencers of Sweden 2. Från Big Brother till Blondinbella 3. Yrke influencer 4. Drivkrafter 5. Varumärkesstrategi 6. Välj kanal 7. läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173379403
- Titel
- Yrke: Influencer
- Författare
- Hörnfeldt, Linda
- Förlag
- Brombergs
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 139 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 157 x 208 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så gör du karriär på nätet!
Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler. Tiden då företag kunde erbjuda en schampoflaska i utbyte mot en instagrampost och där en goodiebag ansågs vara skälig ersättning för ett blogginlägg är sedan länge förbi. Att vara en influencer är nu ett yrke att ta på fullaste allvar. Men hur gör man egentligen för att lyckas och finns det fallgropar att undvika på vägen?
Här coachar Linda Hörnfeldt dig i konsten att tjäna pengar på dina sociala medier. Du får lära dig allt från att bygga och vårda din målgrupp till att ta betalt för samarbeten samt nätverka och leverera rätt innehåll i tid. Genom intervjuer med influencers samt med handfasta råd lär hon dig allt du behöver veta för att lyckas med dina kanaler.
LINDA HÖRNFELDT (1980) är vd och grundare av Influencers of Sweden, Sveriges intresseorganisation för social media influencers. Hon har bloggat sedan 2001 och driver nu www.lalinda.se med fokus på entreprenörskap och plus size-mode. Hon är också aktiv på Youtube, instagram, twitter och provar gärna det senaste i sociala medier.
Brombergs 1 9789173379403 -
Yrke: Influencer
Inbunden bok. Brombergs. 1 uppl. 2018. 139 sidor.
Nyskick. Portot gäller oavsett antal böcker. - Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173379403
- Titel
- Yrke: Influencer
- Författare
- Hörnfeldt, Linda
- Förlag
- Brombergs
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 139 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 157 x 208 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så gör du karriär på nätet!
Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler. Tiden då företag kunde erbjuda en schampoflaska i utbyte mot en instagrampost och där en goodiebag ansågs vara skälig ersättning för ett blogginlägg är sedan länge förbi. Att vara en influencer är nu ett yrke att ta på fullaste allvar. Men hur gör man egentligen för att lyckas och finns det fallgropar att undvika på vägen?
Här coachar Linda Hörnfeldt dig i konsten att tjäna pengar på dina sociala medier. Du får lära dig allt från att bygga och vårda din målgrupp till att ta betalt för samarbeten samt nätverka och leverera rätt innehåll i tid. Genom intervjuer med influencers samt med handfasta råd lär hon dig allt du behöver veta för att lyckas med dina kanaler.
LINDA HÖRNFELDT (1980) är vd och grundare av Influencers of Sweden, Sveriges intresseorganisation för social media influencers. Hon har bloggat sedan 2001 och driver nu www.lalinda.se med fokus på entreprenörskap och plus size-mode. Hon är också aktiv på Youtube, instagram, twitter och provar gärna det senaste i sociala medier.
Brombergs 1 9789173379403 -
Yrke: Influencer
Inbunden bok. Brombergs. 1 uppl. 2018. 139 sidor.
Nära nyskick. En skriven dedikation från författaren på titelsidan. Annars närmast nyskick.
Tro det eller ej, författaren kallar de människor som befolkar denna arena - ett eldorado för självupptagna narcissister - för yrkesarbetande! Onekligen ett intressant fenom läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173379403
- Titel
- Yrke: Influencer
- Författare
- Hörnfeldt, Linda
- Förlag
- Brombergs
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 139 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 157 x 208 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så gör du karriär på nätet!
Bloggare, Youtubers, poddare och instagrammare har blivit vår tids stora kändisar. Genom att bygga upp stora följarskaror i egna kanaler har de blivit entreprenörer med större räckvidd än många etablerade mediakanaler. Tiden då företag kunde erbjuda en schampoflaska i utbyte mot en instagrampost och där en goodiebag ansågs vara skälig ersättning för ett blogginlägg är sedan länge förbi. Att vara en influencer är nu ett yrke att ta på fullaste allvar. Men hur gör man egentligen för att lyckas och finns det fallgropar att undvika på vägen?
Här coachar Linda Hörnfeldt dig i konsten att tjäna pengar på dina sociala medier. Du får lära dig allt från att bygga och vårda din målgrupp till att ta betalt för samarbeten samt nätverka och leverera rätt innehåll i tid. Genom intervjuer med influencers samt med handfasta råd lär hon dig allt du behöver veta för att lyckas med dina kanaler.
LINDA HÖRNFELDT (1980) är vd och grundare av Influencers of Sweden, Sveriges intresseorganisation för social media influencers. Hon har bloggat sedan 2001 och driver nu www.lalinda.se med fokus på entreprenörskap och plus size-mode. Hon är också aktiv på Youtube, instagram, twitter och provar gärna det senaste i sociala medier.
Brombergs 1 9789173379403
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn