-
Marketing goes digital : 12 Practices for bus...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2016. 286 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Förlagsny
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188193902
- Titel
- Marketing goes digital : 12 Practices for business success
- Författare
- Eriksson, Johan
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 286 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 157 x 232 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 590 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Marketing goes digital är den nya bibeln för företag och företagare som anser det viktigt att hänga med i sin digitaliserade samtid.
Den är skriven av Johan Eriksson och David Ståhlberg, två ledande experter inom digitalisering med bakgrund inom företaget Google.
Boken reder ut begreppen kring en rad trender inom
marknadsföring båda med bakgrund i digitalisering. Författarna pekar på det som verkligen ger resultat, inte på vad som är mest i ropet just nu. De vägleder läsarna genom allt från hur man bäst organiserar sig för förändring och innovation till hur man arbetar med modeller och konkreta verktyg för att effektivisera sin sälj- och marknadskommunikation.
Bokens kärnbudskap är att man istället för att haka på varje dyr marknadsföringstrend inom digitalisering, ska satsa tid och pengar på sin organisation. För att överleva måste man samla medarbetare omkring sig som är nyfikna och vetgiriga och skapa en arbetskultur som premierar nya idéer, även i de fall det innebär kritik mot det egna ledarskapet, menar författarna.
Till stöd för sin teori har de några av världen främsta marknadsförare inom digitalisering. Boken innehåller en rad spännande intervjuer med världsnamn som: Avinash Kaushik (Google), Martin Lindström och Yasuhari Sasaki (Dentsu. Inc).
Boken är både en inspirationsbok och ett handfast verktyg att använda sig av. Varje kapitel innehåller konkreta förslag och checklistor på hur man, på ett enkelt sätt, kan omsätta Johans Erikssons och David Ståhlbergs idéer till handling.
Marketing goes digital är skriven på engelska.
Ekerlids 1 9789188193902 -
Marketing goes digital : 12 Practices for bus...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2016. 286 sidor.
Nära nyskick. Oläst. Mycket diskret kantstötning i ryggen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188193902
- Titel
- Marketing goes digital : 12 Practices for business success
- Författare
- Eriksson, Johan
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 286 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 157 x 232 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 590 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Marketing goes digital är den nya bibeln för företag och företagare som anser det viktigt att hänga med i sin digitaliserade samtid.
Den är skriven av Johan Eriksson och David Ståhlberg, två ledande experter inom digitalisering med bakgrund inom företaget Google.
Boken reder ut begreppen kring en rad trender inom
marknadsföring båda med bakgrund i digitalisering. Författarna pekar på det som verkligen ger resultat, inte på vad som är mest i ropet just nu. De vägleder läsarna genom allt från hur man bäst organiserar sig för förändring och innovation till hur man arbetar med modeller och konkreta verktyg för att effektivisera sin sälj- och marknadskommunikation.
Bokens kärnbudskap är att man istället för att haka på varje dyr marknadsföringstrend inom digitalisering, ska satsa tid och pengar på sin organisation. För att överleva måste man samla medarbetare omkring sig som är nyfikna och vetgiriga och skapa en arbetskultur som premierar nya idéer, även i de fall det innebär kritik mot det egna ledarskapet, menar författarna.
Till stöd för sin teori har de några av världen främsta marknadsförare inom digitalisering. Boken innehåller en rad spännande intervjuer med världsnamn som: Avinash Kaushik (Google), Martin Lindström och Yasuhari Sasaki (Dentsu. Inc).
Boken är både en inspirationsbok och ett handfast verktyg att använda sig av. Varje kapitel innehåller konkreta förslag och checklistor på hur man, på ett enkelt sätt, kan omsätta Johans Erikssons och David Ståhlbergs idéer till handling.
Marketing goes digital är skriven på engelska.
Ekerlids 1 9789188193902 -
Marketing Goes Digital – 12 Practices for Bus...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2016. 286 sidor.
Mycket gott skick. Liten signerad tillskrift på försättsbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188193902
- Titel
- Marketing goes digital : 12 Practices for business success
- Författare
- Eriksson, Johan
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 286 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 157 x 232 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 590 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Marketing goes digital är den nya bibeln för företag och företagare som anser det viktigt att hänga med i sin digitaliserade samtid.
Den är skriven av Johan Eriksson och David Ståhlberg, två ledande experter inom digitalisering med bakgrund inom företaget Google.
Boken reder ut begreppen kring en rad trender inom
marknadsföring båda med bakgrund i digitalisering. Författarna pekar på det som verkligen ger resultat, inte på vad som är mest i ropet just nu. De vägleder läsarna genom allt från hur man bäst organiserar sig för förändring och innovation till hur man arbetar med modeller och konkreta verktyg för att effektivisera sin sälj- och marknadskommunikation.
Bokens kärnbudskap är att man istället för att haka på varje dyr marknadsföringstrend inom digitalisering, ska satsa tid och pengar på sin organisation. För att överleva måste man samla medarbetare omkring sig som är nyfikna och vetgiriga och skapa en arbetskultur som premierar nya idéer, även i de fall det innebär kritik mot det egna ledarskapet, menar författarna.
Till stöd för sin teori har de några av världen främsta marknadsförare inom digitalisering. Boken innehåller en rad spännande intervjuer med världsnamn som: Avinash Kaushik (Google), Martin Lindström och Yasuhari Sasaki (Dentsu. Inc).
Boken är både en inspirationsbok och ett handfast verktyg att använda sig av. Varje kapitel innehåller konkreta förslag och checklistor på hur man, på ett enkelt sätt, kan omsätta Johans Erikssons och David Ståhlbergs idéer till handling.
Marketing goes digital är skriven på engelska.
Ekerlids 1 9789188193902
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn