-
Kvinnans historia: Från forntid till våra dag...
Inbunden bok. Lars Hökerbergs Förlag. 1925. 320 sidor.
Gott skick. Fläckar på framsida. Roande läsning om synen på kvinnan skrivet strax efter hon fick rösträtt. Såklart skriven av en man. Boken har ironiskt nog ett avsnitt som heter "Ur mannens synvinkel". W. L George såg sig som en expert på kvinnan. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLars Hökerbergs Förlag -
Boken om säljhinder : sales call reluctance :...
Häftad bok. BelBin Svenska AB. 2010. 435 sidor.
Gott skick. Namnad. Understrykningar. Enstaka anteckning. Se mina andra annonser för samfrakt.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163334412
- Titel
- Boken om säljhinder : sales call reluctance : varför vissa säljare är mer framgångsrika än andra
- Författare
- George W. Dudley - Shannon L. Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 435 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
BelBin Svenska AB 9789163334412 -
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163128493
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9789163128493 -
Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Nära nyskick. Med hälsning från författarna i övrigt nyskick.[Hylla:P3]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9163128497 -
Callaway Textile Dictionary
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Callaway Mills1947. First edition. 392 pages. Publisher´s cloth.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Sjöfartens historia baserad på undervattensa...
Inbunden bok. Berces förlag, 1974.
Nära nyskick. Blått dekorerat klotband,506 illustrationer, varav 150 i färg.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBerces förlag, 1974 -
Boken om säljhinder : sales call reluctance :...
Häftad bok. BelBin Svenska AB. 2010. 435 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163334412
- Titel
- Boken om säljhinder : sales call reluctance : varför vissa säljare är mer framgångsrika än andra
- Författare
- George W. Dudley - Shannon L. Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 435 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
BelBin Svenska AB 9789163334412 -
Kvinnans historia från forntiden till våra da...
Häftad bok. Lars Hökerbergs. 1925. 320 sidor.
Mycket gott skick. 21*14 cm, innehåller en del tecknade illustrationer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLars Hökerbergs -
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance....
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2002. 392 sidor.
Mycket gott skick. Format 25 x 17 x 3 cm Vikt 935 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad i sv/v med figurer och tabeller. Originalets titel: The Psychology of Sales Call Reluctance - Earning What You're Worth in Sales. Översättning: Tamarind Translation. INNEHÅLL: Förord. DE läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 9163128497 -
Kvinnans historia – från forntiden till våra...
Häftad bok. Stockholm: Lars Hökerbergs Bokförlag. 1925. 320 sidor.
Gott skick. Nötta omslag. Inlagan är fin.
Ur det svenska företalet: "Den bland annat för sina kvicka sedeskildringar uppskattade engelske författaren W. L. George har i ett nyligen utkommet arbete, som härmed under titeln 'Kvinnans historia' göres tillgängligt fö läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKStockholm: Lars Hökerbergs Bokförlag -
Årsbok för hembygdsvård 1933
Inbunden bok. Samfundet för hembygdsvård. 1933. 168 sidor.
Nära nyskick. Artiklar om Norra Småland
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSamfundet för hembygdsvård -
Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9163128497 -
Boken om säljhinder : sales call reluctance :...
Häftad bok. BelBin Svenska AB. 2010. 435 sidor.
Nyskick. Övervinn din rädsla att marknadsföra dig själv!
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W. Dudley
och Shannon L. Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen ”self
promotion”, att marknadsföra sig läs mer … läs merFRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789163334412
- Titel
- Boken om säljhinder : sales call reluctance : varför vissa säljare är mer framgångsrika än andra
- Författare
- George W. Dudley - Shannon L. Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 435 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
BelBin Svenska AB 9789163334412 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLars Hökerbergs
-
The Modern Quarterly (complete original pre-w...
Häftad bok.
Gott skick. Left wing periodical which came out with 4 issues in 1938 and 2 issues in 1939. Printed in Great Britain. A few black and white illustrations are found in some of the issues. After ww2, The periodical was resumed in a "new series". Volume 1, number 3 has läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
KVINNANS HISTORIA från forntiden till våra da...
Inbunden bok. Lars Hökerbergs förlag. Första svenska uppl. 1925. 320 sidor.
Mycket gott skick. Halvfranskt band med fyra upphöjda bind. Främre omslag medbundet. Pärmarna lite skeva.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLars Hökerbergs förlag Första svenska -
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance....
Inbunden bok. Belbin Svenska AB. Första svenska uppl. 2002. 391 s. Inbunden. 24x16,5cm. 940 gram.
Nära nyskick. / Nyskick. (Rum 3).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
9163128497 -
Ljusets stad
Häftad bok. Hugo Gebers. 1914. 293 sidor.
Hyggligt skick. Hugo Gebers Förlag. 1914. 293 s. Häftad. 19,5x13cm. Ägarnumrering. Främre omslag trasigt och är löst från pärm. Inlagan lite vågig och gulnad, annars bra. Ej sprättad. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHugo Gebers -
Gallios triumf
Häftad bok. A. B Skoglunds Bokförlag. 1926. 284 s. Häftad. 19,5x13cm.
Gott skick. Ägarnumrering pärms framsida högst upp. Inlagan lite gulnad och spräckt i bindningen.Boken "vågig". Ej sprättad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
KVINNANS HISTORIA - FRÅN FORNTIDEN TILL VÅRA...
Första svenska uppl. 8.o. Clr. m fr. omsl. medb. 320 s. 61 ill. Hökerbergs. Stockholm 1925. Ngt. nött omsl.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
KVINNANS HISTORIA FRÅN FORNTIDEN TILL VÅRA DA...
8:o. Modernt cl. m fr. omsl. medb. 320 s. Ill. Hökerbergs. Stockholm 1925. Fint ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn