-
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1998. 176 sidor.
Gott skick. Namnteckning på insida pärm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144004397
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 1 9144004397 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1998. 176 sidor.
Hyggligt skick. Hanteringsspår på pärmen. Aningen skavda kanter. Entstaka hundöron. Vissa understrykningar i blyerts. I övrigt fin inlaga. [rum 1]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144004397
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 1 9144004397 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1998. 176 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144004397
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 9144004397 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1998. 176 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144004396
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 1 9789144004396 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1998. 176 sidor.
Nära nyskick. Tillsynes obläddrat skick///Förlagets beskrivning: Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? l denna b läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144004396
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 1 9789144004396 -
"A different tack" : an analysis of British a...
Häftad bok. 2019.
Mycket gott skick. Solblekt rygg i övrigt mycket gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144378619
- Titel
- "A different tack" : an analysis of British and Swedish management styles
- Författare
- Brewster, Chris - Lundmark, Annika - Holden, Len
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
9789144378619 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144280319
- Titel
- Personalutbildning och ekonomi
- Författare
- A Lundmark - M Söderström
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1988
- Omfång
- 1125 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken inleds med en sammanfattning av aktuell litteratur om personalutbildning och ekonomiska bedömningar. Därefter redovisas resultaten från en färsk undersökning, vilken belyser hur verksamma personalutbildare ser på utbildningsekonomiska frågor. I de avslutande kapitlen redovisas exempel på ekonomiska bedömningar samt konkreta kalkylexempel. Vidare lanceras begreppet kompetensekonomi mot bakgrund av en diskussion om kompetens och komptensutveckling i företag och förvaltningar.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 9144280319 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1998. 176 sidor.
Nyskick. Ny
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789144004396
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 1 9789144004396 -
Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1998. 176 sidor.
Nyskick. Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tid läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144004396
- Titel
- Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
- Författare
- Lundmark, Annika
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 250 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Studentlitteratur AB 9789144004396 -
Lika men ändå olika - vilka skillnader finns...
Häftad bok.
Nära nyskick. Uppsala 1998. (6) + 92 s. + tryckt omslag. [A4110]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Mest lika - delvis olika. Hur upplever kvinnl...
Uppsala 2000. (10) + 120 + (40) s. + tryckt omslag. (UU. Enheten för utveckling och utvärdering. Rapport 19.) Nyskick. Varför minskar andelen kvinnliga studenter på högre nivåer? [7A] … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn