-
Strategic brand management : building, measur...
Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 1998 Upplaga 1. Hårda pärmar, trådbunden, 635s. 24x19x3,5cm, 1,3kg. Nycket gott skick, namnteckning, ett fåtal textmarkeringar. ISBN 0131201158 … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0131201158
- Titel
- Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity
- Författare
- Keller, Kevin Lane
- Förlag
- Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- English
0131201158
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn