-
Designing for the Digital Age: How to Create...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2009.
Gott skick. Några understrykningar med blyerts och färgpenna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470229101
- Titel
- Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Se
- Författare
- Kim Goodwin - Foreword by:Alan Cooper
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 188 x 230 mm Ryggbredd 39 mm
- Vikt
- 1752 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780470229101
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn