-
Packaging the brand - the relationship betwee...
Häftad bok. Ava Academia ;Distributed in the U.S. & Canada by Ingram Publisher Services. 2011. 207 sidor.
Mycket gott skick. Boken har bruks och lagerspår, med en ägarnamnteckning på smutstitelbladet. Inlagan övrigt i nära nyskick. Rikt illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9782940411412
- Titel
- Packaging the brand - the relationship between packaging design and brand identity
- Författare
- Ambrose, Gavin
- Förlag
- Ava Academia ;
Distributed in the U.S. & Canada by Ingram Publisher Services - Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 207 sidor
- Baksidestext
- This text explores methods of visually communicating the value of a product to its target audience, and examines the entire lifespan of a piece of packaging: from its manufacture and construction, its display in various retail environments, to its eventual disposal and the associated environmental concerns.
Ava Academia ;Distributed in the U.S. & Canada by Ingram Publisher Services 9782940411412
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn