-
Dialogue Marketing - den ändlösa försäljninge...
Inbunden bok. Liber Förlag. 1 uppl. 1993. 62 sidor.
Mycket gott skick. Kartonnerad upplaga.
Ett kundorienterat synsätt på marknadsföring som handlar om att skapa, utveckla och behålla långsiktiga, lönsamma och trogna kundrelationer. Boken ger en lättläst och pedagogisk översikt av vad som krävs för att lyckas. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123013087
- Titel
- Dialogue Marketing
- Författare
- Ahrnell, AnnChristine - Ahrnell, Britt-Marie - IBM svenska AB
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1993
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 216 g
- Språk
- Svenska
Liber Förlag 1 9123013087 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9123013087
- Titel
- Dialogue Marketing
- Författare
- Ahrnell, AnnChristine - Ahrnell, Britt-Marie - IBM svenska AB
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1993
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 216 g
- Språk
- Svenska
Liber 1 9123013087 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9123013087
- Titel
- Dialogue Marketing
- Författare
- Ahrnell, AnnChristine - Ahrnell, Britt-Marie - IBM svenska AB
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1993
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 216 g
- Språk
- Svenska
Liber 1 9123013087
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn