-
Didaktikens carpe diem - Att fånga den didakt...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1999. 220 sidor.
Gott skick. Hanteringsspår samt svaga brytveck på pärmen. Skavda hörn och kanter. Universitetsstämpel på inlagans första blad. Hel och ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar. [rum 2] … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144012582
- Titel
- Didaktikens carpe diem
- Författare
- Tomas Kroksmark
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 220 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok skriver ett antal lärare, skolledare och forskare om de nya didaktiska möjligheter som Lpo 94 har gett upphov till. Borta är centralstyrningen och i stället har den lokala skolans möjligheter till utveckling och förändring ökat. Det är lärare, skolledare och forskare som nu tillsammans, och på olika sätt, bidrar till att utveckla den goda skolans praktik.
Boken är en exempelsamling på vad som är möjligt att göra i skolan - inte sällan hållen i en kritisk-konstruktiv ton.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144012582 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144012586
- Titel
- Didaktikens carpe diem
- Författare
- Tomas Kroksmark
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 220 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok skriver ett antal lärare, skolledare och forskare om de nya didaktiska möjligheter som Lpo 94 har gett upphov till. Borta är centralstyrningen och i stället har den lokala skolans möjligheter till utveckling och förändring ökat. Det är lärare, skolledare och forskare som nu tillsammans, och på olika sätt, bidrar till att utveckla den goda skolans praktik.
Boken är en exempelsamling på vad som är möjligt att göra i skolan - inte sällan hållen i en kritisk-konstruktiv ton.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144012586 -
Didaktikens carpe diem. Att fånga den didakti...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1999. 220 sidor.
Nära nyskick. En enstaka utsuddad blyertsmarkering. I övrigt nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144012586
- Titel
- Didaktikens carpe diem
- Författare
- Tomas Kroksmark
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 220 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok skriver ett antal lärare, skolledare och forskare om de nya didaktiska möjligheter som Lpo 94 har gett upphov till. Borta är centralstyrningen och i stället har den lokala skolans möjligheter till utveckling och förändring ökat. Det är lärare, skolledare och forskare som nu tillsammans, och på olika sätt, bidrar till att utveckla den goda skolans praktik.
Boken är en exempelsamling på vad som är möjligt att göra i skolan - inte sällan hållen i en kritisk-konstruktiv ton.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144012586 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144012586
- Titel
- Didaktikens carpe diem
- Författare
- Tomas Kroksmark
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 220 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok skriver ett antal lärare, skolledare och forskare om de nya didaktiska möjligheter som Lpo 94 har gett upphov till. Borta är centralstyrningen och i stället har den lokala skolans möjligheter till utveckling och förändring ökat. Det är lärare, skolledare och forskare som nu tillsammans, och på olika sätt, bidrar till att utveckla den goda skolans praktik.
Boken är en exempelsamling på vad som är möjligt att göra i skolan - inte sällan hållen i en kritisk-konstruktiv ton.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144012586 -
DIDAKTIKENS CARPE DIEM
Häftad bok.
Studentlitteratur 1999. 220 s. Häftad. Rent och bra ex. Porto 42:-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144012586
- Titel
- Didaktikens carpe diem
- Författare
- Tomas Kroksmark
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 220 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok skriver ett antal lärare, skolledare och forskare om de nya didaktiska möjligheter som Lpo 94 har gett upphov till. Borta är centralstyrningen och i stället har den lokala skolans möjligheter till utveckling och förändring ökat. Det är lärare, skolledare och forskare som nu tillsammans, och på olika sätt, bidrar till att utveckla den goda skolans praktik.
Boken är en exempelsamling på vad som är möjligt att göra i skolan - inte sällan hållen i en kritisk-konstruktiv ton.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144012586
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn