-
Medier och samhälle : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Nära nyskick. Ej namnad, inga understrykningar eller anteckningar, inga vikta hörn.
Jag säljer många böcker och det går bra att köpa flera till samma fraktpris. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Gott skick. Missfärgad på framsidan. Annars mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Nyskick. Bok kan även hämtas på Södermalm, Stockholm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle. En introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Gott skick. Trådhäftad. Något kantstött med enstaka förstrykningar. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle : en introduktion (R5A2)
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
Medier och samhälle : en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 173 sidor.
Nära nyskick. Sparsamt använd.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
Studentlitteratur AB 1 9789144054353 -
MEDIER OCH SAMHÄLLE - En introduktion
Häftad bok.
Nyskick. Studentlitteratur, 2009, 173 s.; fackgranskning och svensk bearbetning av Göran Eriksson; övers. av Per Larson
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
9789144054353 -
Medier och samhälle
Pocketbok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. Pocket.
Gott skick. Viss text markerad med överstrykningspenna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144054353
- Titel
- Medier och samhälle : en introduktion
- Författare
- Klaus Bruhn Jensen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 324 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medier - från tv, radio och tidningar, till Internet och mobiltelefoni - utgör idag en oskiljaktig del av politik, ekonomi, kultur och vardag. Vid en tidpunkt då många såväl i den offentliga debatten som i vardagliga samtal lyfter fram medierna som en direkt orsak till att samhället utvecklas i en bestämd riktning, tar denna bok sin utgångspunkt i det ömsesidiga beroendeförhållandet mellan medier och samhälle. Medierna är en oskiljaktig del av samhällets struktur liksom den omgivande samhällsstrukturen bidrar till att forma de enskilda mediernas uppbyggnad och innehåll. Genom en nyanserad och detaljerad beskrivning av detta ömsesidiga beroendeförhållande analyserar Klaus Bruhn Jensen medierna i samhället, samhället i medierna, medier som samhällsinstitutioner och mediernas mottagare.Boken vänder sig i första hand till studenter inom medie- och kommunikationsvetenskap vid universitet och högskolor. Den lämpar sig också väl som fortbildning och uppdatering för alla med ett behov och intresse av att följa utvecklingen inom medievärlden.
9789144054353
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn