-
Marknadsundersökning – En handbok – Fjärde up...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2016. 352 sidor.
Mycket gott skick. Fint, välhållet exemplar, om än med några enstaka markeringar med märk/bläckpenna på några enstaka sidor i boken. En sida har veckats till.
"Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande prob läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144093796
- Titel
- Marknadsundersökning : en handbok
- Författare
- Christensen, Lars
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 510 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå till väga och tips om vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Du får inblick i en undersöknings etiska aspekter samt kunskaper om marknadsundersökningsbranschen. Branschen förändrar sig snabbt. Inte minst har ny IT-teknik möjliggjort nya former för marknadsanalys. I denna fjärde upplaga går författarna i detalj igenom det senaste kring teorier och tekniker för att genomföra marknadsundersökningar.
Marknadsundersökning riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser samt till uppsatsstudenter som ska genomföra marknadsundersökningar. Vidare vänder sig boken till dig som genomför marknadsundersökningar i arbetet eller beställer och använder marknadsundersökningar och därför måste kunna bedöma deras kvalitet.
Studentlitteratur AB 4 9789144093796 -
Marknadsundersökning – En handbok – Fjärde up...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2016. 352 sidor.
Gott skick. Den första titelsidan inne i boken är bortriven – i övrigt är boken helt komplett och i gott skick. Enstaka understrykningar i bläck förekommer. Främre pärmen har veckats till lite i hörnet och kanten. I övrigt ett fint exemplar.
"Denna grundläggande han läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144093796
- Titel
- Marknadsundersökning : en handbok
- Författare
- Christensen, Lars
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 510 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå till väga och tips om vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Du får inblick i en undersöknings etiska aspekter samt kunskaper om marknadsundersökningsbranschen. Branschen förändrar sig snabbt. Inte minst har ny IT-teknik möjliggjort nya former för marknadsanalys. I denna fjärde upplaga går författarna i detalj igenom det senaste kring teorier och tekniker för att genomföra marknadsundersökningar.
Marknadsundersökning riktar sig främst till högskole- och marknadsdiplomstudenter som läser grundläggande marknadsföringskurser samt till uppsatsstudenter som ska genomföra marknadsundersökningar. Vidare vänder sig boken till dig som genomför marknadsundersökningar i arbetet eller beställer och använder marknadsundersökningar och därför måste kunna bedöma deras kvalitet.
Studentlitteratur AB 4 9789144093796
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn