-
One-to-One Marketing - Filosofi och metod
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 248 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147044566
- Titel
- One-to-One Marketing - Filosofi och metod
- Författare
- Feurst, Ola
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 498 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.
Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147044566 -
One-to-One Marketing - Filosofi och metod
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2000. 248 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Några författar-ex direkt från förlaget!
One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att ly läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147044566
- Titel
- One-to-One Marketing - Filosofi och metod
- Författare
- Feurst, Ola
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 498 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.
Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147044566 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147044566
- Titel
- One-to-One Marketing - Filosofi och metod
- Författare
- Feurst, Ola
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 498 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.
Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147044566 -
One-to-One Marketing - Filosofi och metod
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 248 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147044566
- Titel
- One-to-One Marketing - Filosofi och metod
- Författare
- Feurst, Ola
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 498 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.
Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147044566
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn