-
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Inbunden bok. Liber. 3 uppl. 2002. 384 sidor.
Mycket gott skick. Inga anteckningar, understrykningar eller hundöron i boken som är välvårdad. Lite svaga skrapmärken på omslagets laminering.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147063970
- Titel
- Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 384 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.
Liber 3 9789147063970 -
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Inbunden bok. Liber. 3 uppl. 2002. 384 sidor.
Nära nyskick. Till synes ny och oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147063970
- Titel
- Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 384 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.
Liber 3 9789147063970 -
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Inbunden bok. Liber. Tredje uppl. 2002. 384 sidor.
Gott skick. Inbunden i förlagets laminerade pappband. Bakpärmen med prislappsrester.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147063970
- Titel
- Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 384 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.
Liber Tredje 9789147063970
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn