-
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Nära nyskick. Danskt band.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier. Gratis marknadsföring och opi...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Mycket gott skick. Danskt band.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Mycket gott skick. Makulerad biblioteksbok.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Mycket gott skick. Varsamt läst med en mindre anteckning insidan av omslaget.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 184 sidor.
Nyskick. (F)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 1 9789147094226 -
SOCIALA MEDIER GRATIS MARKNADSFÖRING OCH OPIN...
Häftad bok. Liber AB,Malmö. Första uppl. 2010. 184 sidor.
Nyskick. Boken är en gallrad biblioteksbok. Ser oläst ut. Inga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Inget 'bokhylleslitage' på pärmarna. som är inplastade. Ur förlagets beskrivning:” De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för m läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber AB,Malmö Första 9789147094226 -
Sociala Medier . Gratis marknadsföring och op...
Häftad bok. Liber . 2010. 184 sidor.
Nyskick. De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder blogga läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
Liber 9789147094226 -
SOCIALA MEDIER - Gratis marknadsföring och...
Häftad bok.
Nyskick. Liber, 2010, 184 s., hft. m. flikar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
9789147094226 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147094226
- Titel
- Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
- Författare
- Ström, Pär
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 253 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.
Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.
9789147094226
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn