-
Marknadsföring – kort och gott
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2015. 222 sidor.
Gott skick. Ytliga hanteringsspår. Inlagan är fin med lätta bruksspår.
Sökord: FÖ1063 FOA134 KSMC31 FOA151 FOA150 1FE051 KSME31 LGMA11 SEMA11 LSMD31 1MV703 … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789147112258
- Titel
- Marknadsföring - kort och gott
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 296 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
Liber 2 9789147112258 -
Marknadsföring - Kort och gott
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2015. 224 sidor.
Mycket gott skick. Inga understrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789147112258
- Titel
- Marknadsföring - kort och gott
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 296 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
Liber 2 9789147112258 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK
- ISBN
- 9789147112258
- Titel
- Marknadsföring - kort och gott
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 296 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
Liber 2 9789147112258 -
Marknadsföring-kort och gott
Häftad bok.
Nyskick. Liber. Andra uppl. 2015. 222 s. Häftad. 21x15cm. 300 gram. Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789147112258
- Titel
- Marknadsföring - kort och gott
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 296 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
9789147112258
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn