-
Mediekunskap och Mediekommunikation
Häftad bok. Bonnier Utbildning. Tredje uppl. 2003. 252 sidor.
Nära nyskick. Oläst bok. Boken visar hur mediesamhället har vuxit fram, hur media påverkar oss och hur medieindustrin fungerar. Varför har varumärken blivit så viktiga? Vad är det egentligen vi söker när vi handlar? Hur analyserar man annonser efter dolda budskap? Boke läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9162257536
- Titel
- Mediekunskap och Mediekommunikation
- Författare
- Hans-Erik Hallin - Jörgen Hallström
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 195 x 225 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 569 g
- Språk
- Svenska
Bonnier Utbildning Tredje 9162257536 -
Mediekunskap och Mediekommunikation
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2003. 252 sidor.
Nära nyskick. Ägarstämpel....................// I öfrsta hand avsedd för Medieprogrammet och andra kommunikationsinriktade utbildningar. Den kan även fungera som en praktisk handbok för de som vill veta mer om journalistik, reklam och Public Relations, eftersom den inn läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9162257536
- Titel
- Mediekunskap och Mediekommunikation
- Författare
- Hans-Erik Hallin - Jörgen Hallström
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 195 x 225 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 569 g
- Språk
- Svenska
Sanoma Utbildning 9162257536
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn