-
MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
Häftad bok.
Nyskick. Konsult. 2007. 144 s. Häftad. Förlagsny. Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170053382
- Titel
- MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
- Författare
- Israelsson, Gunlög
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 266 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad utmärker kvinnors ledarskap? Flera kvinnliga ledare intervjuas och deras berättelser leder författarna till spännande slutsatser om kombinationen kvinna och chef, viktiga för alla i arbetslivet att känna till.
Läs mer
Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur tacklar de maktspelet i sin organisation?
Det är några av de frågor som diskuteras i denna unika bok där 162 kvinnliga medieledare ger sina bästa råd för att ta sig fram i chefslabyrinten. Boken innehåller också sex längre intervjuer med kända ledare. Exemplen är hämtade från medievärlden men de erfarenheter, slutsatser och råd som redovisas i boken är i högsta grad allmängiltiga.
Om författarna
Cecilia Zadig har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Gunlög Israelsson har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
9789170053382 -
MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 144 sidor.
Nyskick. Lättare hanteringsslitage på framsida - se bild
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170053382
- Titel
- MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
- Författare
- Israelsson, Gunlög
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 266 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad utmärker kvinnors ledarskap? Flera kvinnliga ledare intervjuas och deras berättelser leder författarna till spännande slutsatser om kombinationen kvinna och chef, viktiga för alla i arbetslivet att känna till.
Läs mer
Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur tacklar de maktspelet i sin organisation?
Det är några av de frågor som diskuteras i denna unika bok där 162 kvinnliga medieledare ger sina bästa råd för att ta sig fram i chefslabyrinten. Boken innehåller också sex längre intervjuer med kända ledare. Exemplen är hämtade från medievärlden men de erfarenheter, slutsatser och råd som redovisas i boken är i högsta grad allmängiltiga.
Om författarna
Cecilia Zadig har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Gunlög Israelsson har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Liber 1 9789170053382 -
MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 144 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170053382
- Titel
- MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
- Författare
- Israelsson, Gunlög
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 266 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad utmärker kvinnors ledarskap? Flera kvinnliga ledare intervjuas och deras berättelser leder författarna till spännande slutsatser om kombinationen kvinna och chef, viktiga för alla i arbetslivet att känna till.
Läs mer
Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur tacklar de maktspelet i sin organisation?
Det är några av de frågor som diskuteras i denna unika bok där 162 kvinnliga medieledare ger sina bästa råd för att ta sig fram i chefslabyrinten. Boken innehåller också sex längre intervjuer med kända ledare. Exemplen är hämtade från medievärlden men de erfarenheter, slutsatser och råd som redovisas i boken är i högsta grad allmängiltiga.
Om författarna
Cecilia Zadig har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Gunlög Israelsson har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Liber 1 9789170053382 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789170053382
- Titel
- MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
- Författare
- Israelsson, Gunlög
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 266 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad utmärker kvinnors ledarskap? Flera kvinnliga ledare intervjuas och deras berättelser leder författarna till spännande slutsatser om kombinationen kvinna och chef, viktiga för alla i arbetslivet att känna till.
Läs mer
Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur tacklar de maktspelet i sin organisation?
Det är några av de frågor som diskuteras i denna unika bok där 162 kvinnliga medieledare ger sina bästa råd för att ta sig fram i chefslabyrinten. Boken innehåller också sex längre intervjuer med kända ledare. Exemplen är hämtade från medievärlden men de erfarenheter, slutsatser och råd som redovisas i boken är i högsta grad allmängiltiga.
Om författarna
Cecilia Zadig har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Gunlög Israelsson har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Liber 9789170053382 -
Media-Amazonerna - om kvinnors ledarskap
Konsultförlaget, 1 upplagan 2007. Häftad, 144 sidor, 20,5x18 cm, 270 gram. Mycket fint skick, tillägnan med bläck första sidan. Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur t läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170053382
- Titel
- MediaAmazonerna - om kvinnors ledarskap
- Författare
- Israelsson, Gunlög
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 266 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad utmärker kvinnors ledarskap? Flera kvinnliga ledare intervjuas och deras berättelser leder författarna till spännande slutsatser om kombinationen kvinna och chef, viktiga för alla i arbetslivet att känna till.
Läs mer
Hur är det att vara kvinna och chef i medievärlden? Vilka är framgångsfaktorerna för en bra ledare? Hur leder kvinnor och hur tacklar de maktspelet i sin organisation?
Det är några av de frågor som diskuteras i denna unika bok där 162 kvinnliga medieledare ger sina bästa råd för att ta sig fram i chefslabyrinten. Boken innehåller också sex längre intervjuer med kända ledare. Exemplen är hämtade från medievärlden men de erfarenheter, slutsatser och råd som redovisas i boken är i högsta grad allmängiltiga.
Om författarna
Cecilia Zadig har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
Gunlög Israelsson har under 12 år utbildat kvinnliga mediechefer vid JMK, Stockholms universitet.
9789170053382
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn