-
Professionellt bemötande - Möta kunder i offe...
Inbunden bok. Komlitt. 2017. 189 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172511552
- Titel
- Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet
- Författare
- Katarina Weiner Thordarson
- Förlag
- Komlitt
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 150 x 200 mm
- Vikt
- 510 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bemötande kan vara lätt och det kan vara svårt – riktigt svårt. Den här boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande.
Kunder i offentliga verksamheter ställer krav och kan ha ett stort fokus på sina rättigheter. De accepterar i allmänhet inte ett inkorrekt bemötande. Men deras krav och förväntan kan ibland gå utöver vad som är rimligt. Det kan resultera i att offentligt anställda utsätts för obehagliga situationer, vilket i sin tur påverkar deras sätt
och möjlighet att möta kunden. Det är i beteendet som bemötandet visar sig, vare sig det är bra eller dåligt. Ett bra internt arbetsklimat påverkar det externa bemötandet, och tvärtom.
Denna fjärde upplaga är utökad med fler konkreta exempel och innehåller verktyg för bemötande. Till boken hör tre spel i bemötande som kan användas i företagets eller organisationens utvecklingsarbete med just bemötande.
Komlitt 9789172511552
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn