Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789177384427

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Klagomålet är en gåva! - Kundvård som strategiskt verktyg

Klagomålet är en gåva! - Kundvård som strategiskt verktyg

Inbundna böcker. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 1997. 227 sidor.

Klagomål är en väckarklocka
En klagande kund är en värdefull kund. Den klagande kunden är en väckarklocka som ringer när företaget inte når sitt mål. Klagomål kan användas för att förändra och förbättra allt från produkter och service till hela företagskulturer. Boken är en praktisk handledning med råd och riktlinjer för hantering av klagomål och klagande kunder. En bok som visar hur vilket företag som helst, stort som litet, kan vända negativ kritik till praktisk och positiv handling. Och som resultat se lojala och nöjda kunder.

Förlagsfakta

ISBN
9789177384427
Titel
Klagomålet är en gåva! - Kundvård som strategiskt verktyg
Författare
Janelle Barlow
Förlag
Telegram Bokförlag
Utgivningsår
1997
Omfång
227 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
154 x 225 mm Ryggbredd 18 mm
Vikt
413 g
Språk
Svenska