-
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015. 188 sidor.
Nyskick. Fint exemplar!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909475 -
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015. 188 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909475 -
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015 års upplaga uppl. 2015. 188 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 2015 års upplaga 9789186909475 -
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. 188 sidor.
Nyskick. Boken är slutsålt i affärerna!
I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgru läs mer … läs merFRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
9789186909475 -
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015. 188 sidor.
Mycket gott skick. Att sociala medier har blivit allt viktigare för marknadsföring är något de flesta känner till. Den här boken visar hur viktigt det är att synas och finnas med som företag samt att göra verklighet av orden. Sparsamt använd och i fint skick. Söker ett kärl läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909475
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn