Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789172512047

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Professionellt bemötande : Möta kunder i offentlig verksamhet

Professionellt bemötande : Möta kunder i offentlig verksamhet

Inbundna böcker. Gothia Kompetens AB. 5 uppl. 2018. 199 sidor.

Metoder och verktyg för professionellt bemötande i offentlig verksamhet.

Bemötande kan vara lätt och det kan vara svårt, riktigt svårt. Den här boken förmedlar konkreta metoder och verktyg som är användbara och kommer till nytta i vardagens bemötande i offentlig verksamhet.

Kunder i offentliga verksamheter ställer krav och kan ha ett stort fokus på sina rättigheter. De accepterar i allmänhet inte ett inkorrekt bemötande. Men deras krav och förväntan kan ibland gå utöver vad som är rimligt. Det kan resultera i att offentligt anställda utsätts för obehagliga situationer, vilket i sin tur påverkar deras sätt och möjlighet att möta kunden. Det är i beteendet som bemötandet visar sig, vare sig det är bra eller dåligt. Ett bra internt arbetsklimat påverkar det externa bemötandet, och tvärtom.

Denna femte upplaga är utökad med fler exempel och innehåller konkreta verktyg för bemötande.

Katarina Weiner Thordarson har arbetat inom kompetens- och ledarutveckling sedan över trettio år. Hon driver eget företag och är verksam som utbildningskonsult, författare och spelutvecklare inom utbildningsområdet.

Förlagsfakta

ISBN
9789172512047
Titel
Professionellt bemötande : Möta kunder i offentlig verksamhet
Författare
Weiner Thordarson, Katarina
Förlag
Gothia Kompetens AB
Utgivningsår
2018
Omfång
199 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
150 x 200 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
350 g
Språk
Svenska