-
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Mycket gott skick. Enstaka märken från hantering utvändigt. Invändigt i utmärkt skick.
När du handlar böcker av mig:
* Jag skickar ditt paket spårbart med Schenker. Du får ett försändelsenummer och kan följa paketets väg.
* Enhetsfrakt innebär att du kan köpa flera läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9789144033358 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Mycket gott skick. Varsamt läst bok. [rum 1]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9789144033358 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Mycket gott skick. Aningen böjd av förvaring. Varsamt läst bok utan anteckningar och understrykningar. [rum 1]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9144033354 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Ny upplaga uppl. 2010. 173 sidor.
Nyskick. 22,4 x 15,6 cm. 278 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB Ny upplaga 9789144033358 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Nära nyskick. Rak och ren utan slitage. Ägarstämpel men inga skador
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9144033354 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 s sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9144033354 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9789144033358 -
Förskolebarns gemensamma lekar - Mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2010.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 9789144033358 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Nära nyskick. Ägarsignatur på titelbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9144033354 -
Förskolebarns gemensamma lekar : mening och i...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 173 sidor.
Mycket gott skick. Välaktat ex
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
Studentlitteratur AB 1 9144033354 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789144033358
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
9789144033358 -
gemensamma lekar- mening och innehåll
Nyskick. Studentlitteratur. Första uppl. 2004. 175 s. Nära nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick. Markeringar med överstryckningspenna på några sidor. Nyskick. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144033354
- Titel
- Förskolebarns gemensamma lekar : mening och innehåll
- Författare
- Löfdahl, Annica
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 173 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 263 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskolebarns gemensamma meningsskapande kommer till uttryck i deras lek. Barn är sociala aktörer som utmanar sin omgivning och prövar nya mönster i leken. Den här boken visar att sammanhang och helheter är viktiga för barnen och att de är medvetna om lekens förutsättningar både materiellt, socialt och emotionellt.
Boken hjälper läsaren att förstå hur leken ter sig ur barnens perspektiv och hur vi ska tolka dess mening och innehåll. I lekens kulturella teman reflekterar barnen om livet och de handskas med maktrelationer både i familjen och i samhället. I leken visar barnen att de kan ta ansvar för sin situation genom att skapa lösningar på olika problem. Barnen använder också kommunikationen i leken som ett redskap för att utveckla och upprätthålla status och positioner i kamratkulturen.
Till grund för boken ligger en etnografisk studie av leksituationer bland förskolebarn i åldrarna 3–6 år. Fältanteckningar, videoobservationer och samtal med barnen redovisas, liksom analyser med stöd i sociokulturella teorier och perspektiv, där språket och sociala interaktioner betonas.
Förskolebarns gemensamma lekar – mening och innehåll vänder sig till studerande inom lärarutbildningen och yrkesverksamma pedagoger i förskolan och skolans lägre skolår. Den erbjuder också intressant läsning för föräldrar och andra med intresse av att förstå de processer som sker i barngrupper när kulturella och sociala händelser tolkas och blir meningsfulla för barnen.
9144033354
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn