Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Ledningens internetbok : Kundrelationen i fokus

Ledningens internetbok : Kundrelationen i fokus

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1997. 160 sidor.

Mycket gott skick. Kartonnage. Ytligt slitage genom normal hantering. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Ingår i Liber Ekonomis bokserie Bättre Ledarskap. Författaren ger insikter och tips som är användbara för börsnoterade företag, internationella koncerner, småföretag och offentlig verksamhet. Boken introducerar Internettrappan som ett strategiskt verktyg för att identifiera de rätta affärsmöjligheterna kring Internet.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9147040440
Titel
Ledningens internetbok
Författare
Gezelius, Anders
Förlag
Liber
Utgivningsår
1997
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
357 g
Språk
Svenska