Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra

Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra

Häftad bok. Hoi Förlag AB. 1 uppl. 2013. 175 sidor.

Mycket gott skick. Vi har alla ett personligt varumärke. Det skapas av de intryck vi ger i möten med andra människor. Av allt vi gör och allt vi säger . Varje dag. Dygnet runt. Anna-Karin Lingham är varumärkeskonsult och föreläsare med många års erfarenhet av varumärkesutveckling för både företag och individer.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186775780
Titel
Visa ditt rätta jag : utveckla ditt personliga varumärke för att nå dina mål och skapa mervärde för andra
Författare
Lingham, Anna-Karin
Förlag
Hoi Förlag AB
Utgivningsår
2013
Omfång
175 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
151 x 210 mm Ryggbredd 11 mm
Vikt
305 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vi har alla ett eget personligt varumärke. Det skapas av de intryck vi ger i möten med andra människor. Av allt vi gör och allt vi säger. Varje dag. Dygnet runt.
Att utveckla det personliga varumärket handlar inte bara om ytan – utseendet, bilen, prylarna. Vi måste först och främst bli medvetna om våra egna mål och värderingar. Då kan vi bygga vårt varumärke, inifrån och ut.
Och när vi vet vad vi står för, har tydliga mål och verktyg att förmedla det till omgivningen, blir våra resultat bättre, våra beslut enklare att fatta och samarbetet med andra människor mer givande.
Anna-Karin Lingham är välkänd varumärkeskonsult och föreläsare med många års erfarenhet av varumärkesutveckling för både företag och individer.