Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Framgångsrika kundsamtal

Framgångsrika kundsamtal

Häftad bok. Meetings International Publishing. 2010. 114 sidor.

Nära nyskick. Jag har två målgrupper för denna bok. Du kommer troligen från en av dem:
* Jag ser i första hand dig som är chef, produktledare, projektledare, marknadsförare, tekniker, tekniskt säljstöd, eller kanske egenföretagare, entreprenör och så vidare och som av olika anledningar hamnar i kundsamtal. Ett vanligt scenario är när ditt företag ställer ut på en mässa och du jobbar i montern eller när du förväntas delta i kundmöten. Kanske känner du till och med ett visst obehag över att bli "säljare". Kom då ihåg att en säljare hjälper en kund att lösa ett problem till en kostnad som är lägre än den vinst kunden får ut av lösningen. Det är bra, eller hur? Mitt mål är att du ska få med dig flera användbara tips som du direkt kan ta med dig in i nästa samtal. Om du sedan förbättrar dina kundsamtal på bara en enda punkt så är åtminstone jag nöjd.
* Självklart vänder jag mig till dig som är säljare. Du gör din försäljning genom att etablera förtroende, ha en vettig diskussion med kunden och sedan ser till att ni båda är nöjda. Det finns två typer av säljare; jägare och odlare. Jägare tycker om att hitta nya kunder och odlarna vill odla relationer med existerande. Den här boken fungerar för båda typerna eftersom den fokuserar på själva samtalet. Den går också att använda för både inne- och utesäljare vilket alltså innebär att boken både fungerar för personliga möten och möten i telefon. Den fungerar också för dig där kunden kommer till dig liksom för dig som i ditt yrke bokar träffar med kunden. Du som är säljare borde känna till det mesta i den här boken. Mitt mål är därför att du ska hitta något guldkorn som du kan ha nytta och plus att du på ett snabbt och enkelt sätt får en uppfräschning av dina kunskaper.
Utgallrad av bibl.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186005023
Titel
Framgångsrika kundsamtal
Författare
Lacinai, Antoni
Förlag
Meetings International Publishing
Utgivningsår
2010
Omfång
114 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
170 x 240 mm Ryggbredd 6 mm
Vikt
260 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Den här boken handlar om det framgångsrika kundsamtalet.

Jag har två målgrupper för denna bok. Du kommer troligen från en av dem:
• Jag ser i första hand dig som är chef, produktledare, projektledare, marknadsförare, tekniker, tekniskt säljstöd, eller kanske egenföretagare, entreprenör och så vidare och som av olika anledningar hamnar i kundsamtal. Ett vanligt scenario är när ditt företag ställer ut på en mässa och du jobbar i montern eller när du förväntas delta i kundmöten. Kanske känner du till och med ett visst obehag över att bli ”säljare”. Kom då ihåg att en säljare hjälper en kund att lösa ett problem till en kostnad som är lägre än den vinst kunden får ut av lösningen. Det är bra, eller hur? Mitt mål är att du ska få med dig flera användbara tips som du direkt kan ta med dig in i nästa samtal. Om du sedan förbättrar dina kundsamtal på bara en enda punkt så är åtminstone jag nöjd.
• Självklart vänder jag mig till dig som är säljare. Du gör din försäljning genom att etablera förtroende, ha en vettig diskussion med kunden och sedan ser till att ni båda är nöjda. Det finns två typer av säljare; jägare och odlare. Jägare tycker om att hitta nya kunder och odlarna vill odla relationer med existerande. Den här boken fungerar för båda typerna eftersom den fokuserar på själva samtalet. Den går också att använda för både inne- och utesäljare vilket alltså innebär att boken både fungerar för personliga möten och möten i telefon. Den fungerar också för dig där kunden kommer till dig liksom för dig som i ditt yrke bokar träffar med kunden. Du som är säljare borde känna till det mesta i den här boken. Mitt mål är därför att du ska hitta något guldkorn som du kan ha nytta och plus att du på ett snabbt och enkelt sätt får en uppfräschning av dina kunskaper.