-
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Tillskrift på försättsbladet. Svensk text. "En guide till ett nytt sätt att vara chef i en ny, digital verklighet"... När du köper den här artikeln stöder du Bokhjälpens alfabetiseringsprojekt i några av världens fattigaste länder. Det kostar dig ingentin läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Verkar oläst....................// Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Tillskrift från författarna på det textlösa försättsbladet.
[Hylla:20]Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok.
Gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Bullet Point 2016, inb. med skyddsomslag, 366 s, svensk text, smutsfläckar på främre sidsnitt, gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Språk: Svenska.
Titta gärna på våra andra böcker också - samma fraktpris oavsett antalet böcker du beställer av oss.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Med dedikation på försättsbladet av författaren ! Några skrapmärken på främre skyddsomslag, inget som stör. I övrigt som ny.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Bullet Point Publishing. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Format 21,5 x 14,5 cm Vikt 530 g.
Inbundet blått förlagsband med silverfärgad ryggtext och skyddsomslag, svensk text, illustrerad med teckningar och tabeller i sv/v. Innehåll: Del 1. Digitalisering - hot eller möjlighet Del 2. Vad handlar digitalisering läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Bullet Point Publishing 1 9789188153319
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn