Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Effektiv visuell kommunikation : Så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier

Effektiv visuell kommunikation : Så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier

Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 2 uppl. 2001. 245 sidor.

Mycket gott skick. Fläckar, nagg och rits på omslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Kartonnage. Boken behandlar kommunikationsteori, påverkanslära, reklamplanering, kreativt arbete, dramaturgi, typografi, bild, form, innehåll, företagsidentitet, färg- och papperslära. Denna fackbok riktar sig till alla som måste nå ut med ett budskap där text och bild är viktiga element. Läsarna finns på reklambyråer, marknads-, reklam- och informationsavdelningar, folkhögskolor, kursinstitut, bildningsförbund, universitet och högskolor.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9172038632
Titel
Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
Författare
Bergström, Bo
Förlag
Stockholm : Carlsson
Utgivningsår
1999
Språk
Svenska