Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
MARKNADSFÖRING FÖR SMÅFÖRETAG

MARKNADSFÖRING FÖR SMÅFÖRETAG

Häftad bok. Björn Lundén Information AB. SJÄTTE uppl. 2006. 188 sidor.

Nära nyskick. Boken är en gallrad biblioteksbok. Den verkar i det närmaste oläst. Ett litet tillbakavikt hundöra på sid. 19, inga övriga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Inget 'bokhylleslitage' på pärmarna, som är inplastade.
MARKNADSFÖRING FÖR SMÅFÖRETAG är en praktisk handbok om hur du framgångsrikt marknadsför ditt företag och dina produkter. Boken visar hur du kan lägga upp din marknadsföring och hur du konkret utformar reklambrev, pressmeddelanden, annonser, hemsidan, mm. Du får många handgripliga råd, men också inspiration till egna idéer.
UR INNEHÅLLET: Vad är marknadsföring och reklam? / Marknadsstrategier och marknadstaktik / Säljande annonser / Layout, typografi, copy / Direktreklam / Internet i marknadsföringen / E-post i marknadsföringen / Telemarketing / Mässor / Konsten att anlita rätt reklambyrå / Marknadsplan / Kundvård / Företagets profil och position /
Intern marknadsföring / Marknadsundersökning / Tillåtet och otillåtet i marknadsföringen / Muta och bestickning, skatteregler - sponsring, representation mm. 22,5 x 15,5 cm. 331 g. ISBN 91-7027-501-7.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen