-
Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömä...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2016. 208 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144104867
- Titel
- Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
- Författare
- Ottosson, Mikael
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 456 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov? Intresset för hållbarhetsfrågor i allmänhet och hållbara företag i synnerhet har ökat avsevärt under de senaste åren, såväl hos konsumenter som hos företagsledare, politiker, journalister, studenter och andra grupper. Hittills har det saknats vetenskaplig litteratur som speglar hållbarhetsdimensionen ur ett marknadsföringsperspektiv. Med denna bok försöker författarna fylla det tomrummet och bidra till att hållbarhetstänkandet blir en integrerad del av marknadsföring, till exempel i affärsmodeller, varumärken och marknadskommunikation. Hederspris – Årets Marknadsföringsbok 2014 Hållbar marknadsföring belönades år 2014 med hederspris i Sveriges Marknadsförbunds årliga utmärkelse Årets Marknadsföringsbok.
Studentlitteratur AB 2 9789144104867 -
Bli digitalt smart : sociala medier för föret...
Inbunden bok. Roos & Tegner. 1 uppl. 2015. 192 sidor.
Nära nyskick. Tillsynes obläddrat exemplar ///Förlagets beskrivning: Stick ut bland Klick mönster, twittrare och hashtagg Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, Linkedln – kanalerna blir bara fler och större. Hur navigerar man i ett allt snårigare digitalt landskap? O läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187905216
- Titel
- Bli digitalt smart : sociala medier för företag
- Författare
- Nestius, Tina Sayed
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.
TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.
Roos & Tegner 1 9789187905216 -
#gördetnu : så lyckas ditt företag med social...
Häftad bok. Bullet Point Publishing. 2019. 186 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198430554
- Titel
- #gördetnu : så lyckas ditt företag med sociala medier
- Författare
- Pallin, Fredrik
- Förlag
- Bullet Point Publishing
- Utgivningsår
- 2019
- Omfång
- 186 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 232 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sociala medier har förändrat sätten vi kommunicerar på i grunden och som företag är det viktigare än någonsin att etablera en aktiv närvaro för att nå sina målgrupper. Men hur går det till egentligen? Hur ska man tänka strategiskt? Måste man finnas överallt och vad är egentligen affärsnyttan med det hela?I #gördetnu: Så lyckas ditt företag med sociala medier ger Fredrik Pallin konkreta och initierade tips och idéer på hur du som företagare kan börja använda sociala medier för opinionsbildning, omvärldsbevakning, försäljning och mycket mer. Möjligheterna är oändliga!
Bullet Point Publishing 9789198430554 -
Bli digitalt smart : sociala medier för föret...
Inbunden bok. Roos & Tegner. 1 uppl. 2015. 192 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187905216
- Titel
- Bli digitalt smart : sociala medier för företag
- Författare
- Nestius, Tina Sayed
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.
TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.
Roos & Tegner 1 9789187905216 -
Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömä...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2016. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144104867
- Titel
- Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
- Författare
- Ottosson, Mikael
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 456 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov? Intresset för hållbarhetsfrågor i allmänhet och hållbara företag i synnerhet har ökat avsevärt under de senaste åren, såväl hos konsumenter som hos företagsledare, politiker, journalister, studenter och andra grupper. Hittills har det saknats vetenskaplig litteratur som speglar hållbarhetsdimensionen ur ett marknadsföringsperspektiv. Med denna bok försöker författarna fylla det tomrummet och bidra till att hållbarhetstänkandet blir en integrerad del av marknadsföring, till exempel i affärsmodeller, varumärken och marknadskommunikation. Hederspris – Årets Marknadsföringsbok 2014 Hållbar marknadsföring belönades år 2014 med hederspris i Sveriges Marknadsförbunds årliga utmärkelse Årets Marknadsföringsbok.
Studentlitteratur AB 2 9789144104867 -
# Bli digitalt smart. Sociala medier för före...
Häftad bok.
Nära nyskick. Roos & Tegner, 2015. 192 s. Flexiband. 20,5 x 15,5 cm. * * * Hur navigerar man i ett allt snårigare digitalt landskap och hur går man till väga för att verkligen nå ut med sitt budskap? Boken riktar sig till de som använder sociala medier i sitt arbete oc läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187905216
- Titel
- Bli digitalt smart : sociala medier för företag
- Författare
- Nestius, Tina Sayed
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.
TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.
9789187905216 -
Ledarskap i arbetsintegrerande sociala företa...
Häftad bok.
Gott skick. Tillväxtverket 2014. 136 sidor. Häftad. Ett obläddrat exemplar. Obetydlig fuktfläck på främre omslaget och de första sidorna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Bli digitalt smart: sociala medier för företa...
Häftad bok. Roos & Tegner. 1 uppl. 2015. 192 sidor.
Nyskick. Förlagsny. Flexband. 333 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187905216
- Titel
- Bli digitalt smart : sociala medier för företag
- Författare
- Nestius, Tina Sayed
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.
TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.
Roos & Tegner 1 9789187905216
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn