Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategisk dialog 2

Strategisk dialog 2

Natur och kultur, 1990 Hårda pärmar, limbunden, 150s. ca 21x15cm, 350g. Mycket gott skick, namnteckning. ISBN 9127022439 Baksidestext: Vill du bidra mer till ditt företags framgång och din egen utveckling i arbetet? Skulle du vilja använda en arbetsmetod som hjälper dig och dina kolleger att utvecklas och inse att ni verkligen har inflytande över företagets framgång? Det synsätt på ledning av företag, enheter, arbetslag och enskilda anställda som presenteras i denna bok benämns strategisk dialog. Syftet är att bredda förståelsen för strategiska frågor i ditt företag eller i din förvaltning. Alla förväntas komma till tals, vara kreativa, bidra med sin kompetens och ta ansvar. Denna bok innehåller både teori och praktisk handledning i hur man arbetar med strategisk dialog och bygger in denna arbetsform som en naturlig del i det dagliga arbetet. Boken lampar sig för enskilt studium, som debattunderlag vid företagskonferenser och vid universitetsstudier. Jan Borgbrant arbetar med lednings- och personalutveckling i BPA-koncernen och har en adjungerad professur i management vid avdelningen för byggnadsekonomi, Lunds Tekniska Högskola. Boken Strategisk dialog 2 är en utvidgning och vidareutveckling av Strategisk dialog, som kom ut 1987.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9127022439
Titel
Borgbrant/Strategisk dialog 2
Författare
Borgbrant
Förlag
Natur & Kultur Allmänlitteratur
Utgivningsår
1990
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
328 g
Språk
Svenska