-
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1994. 147 sidor.
Nära nyskick. Etiketten på bilden är inte fäst på boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare : handbok för sp...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 122 sidor.
Mycket gott skick. Smärre hanteringsspår på pärmen. Fin inlaga.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170052903
- Titel
- Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
- Författare
- Klockare, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 122 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 299 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Handbok för specialister – professionella, kunskapsarbetare, f d anslagsfinansierade och andra – som ogillar försäljning men som ändå måste sälja sig själva, sina idéer sitt företag eller sin organisation
Jag vill vara efterfrågad, men jag vill inte sälja. Det är den motsägelsefulla formulering som många människor går och bär på. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar.
Inom organisationer och folkrörelser för att det inte anses "fint" att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det personer som inte riktigt anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Men går det att lära sig att sälja? Ja, det menar författarna till denna storsäljare. Förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sin egen stil. Inre omprövningar av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Om författarna
Leif Klockare är verksam inom Svenska Konsulthuset. Han är konsult och utbildare, framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn.
Britt-Marie Ahrnell är verksam som konsult och utbildare framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn. Britt-Marie har också skrivit flera prisbelönta böcker inom området kunskapsföretagets marknadsföring och försäljning.
Liber 1 9789170052903 -
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1994. 147 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Boken är oläst och i perfekt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 2 uppl. 1999. 147 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 2 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1994. 147 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Några understrykningar och lite stött i hörnen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 2:5 uppl. 1998. 147 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Trevligt skriven bok med många klara råd. Bakre pärmen har märke efter prislapp. Finns företagsstämpel på försättssida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 2:5 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare : handbok för sp...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 122 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170052903
- Titel
- Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
- Författare
- Klockare, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 122 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 299 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Handbok för specialister – professionella, kunskapsarbetare, f d anslagsfinansierade och andra – som ogillar försäljning men som ändå måste sälja sig själva, sina idéer sitt företag eller sin organisation
Jag vill vara efterfrågad, men jag vill inte sälja. Det är den motsägelsefulla formulering som många människor går och bär på. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar.
Inom organisationer och folkrörelser för att det inte anses "fint" att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det personer som inte riktigt anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Men går det att lära sig att sälja? Ja, det menar författarna till denna storsäljare. Förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sin egen stil. Inre omprövningar av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Om författarna
Leif Klockare är verksam inom Svenska Konsulthuset. Han är konsult och utbildare, framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn.
Britt-Marie Ahrnell är verksam som konsult och utbildare framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn. Britt-Marie har också skrivit flera prisbelönta böcker inom området kunskapsföretagets marknadsföring och försäljning.
Liber 1 9789170052903 -
Försäljning för icke-säljare : handbok för sp...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2005. 122 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170052903
- Titel
- Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
- Författare
- Klockare, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 122 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 299 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Handbok för specialister – professionella, kunskapsarbetare, f d anslagsfinansierade och andra – som ogillar försäljning men som ändå måste sälja sig själva, sina idéer sitt företag eller sin organisation
Jag vill vara efterfrågad, men jag vill inte sälja. Det är den motsägelsefulla formulering som många människor går och bär på. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar.
Inom organisationer och folkrörelser för att det inte anses "fint" att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det personer som inte riktigt anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Men går det att lära sig att sälja? Ja, det menar författarna till denna storsäljare. Förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sin egen stil. Inre omprövningar av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Om författarna
Leif Klockare är verksam inom Svenska Konsulthuset. Han är konsult och utbildare, framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn.
Britt-Marie Ahrnell är verksam som konsult och utbildare framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn. Britt-Marie har också skrivit flera prisbelönta böcker inom området kunskapsföretagets marknadsföring och försäljning.
Liber 1 9789170052903 -
Försäljning för icke-säljare
Inbunden bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1994. 147 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget 9170050481 -
Försäljning för icke-säljare
Häftad bok. Konsultförlaget, Uppsala Publishing House Ab. 1:1 uppl. 2005. 122 sidor.
Nära nyskick. Format 24 x 16,5 cm Vikt 305 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, nyreviderad upplaga, rättelseblad medföljer. "Handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra - som ogillar försäljning men som ändå måste sälja si läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170052905
- Titel
- Försäljning för icke-säljare : handbok för specialister - professionella, kunskapsarbetare, fd anslagsfinansierade och andra ...
- Författare
- Klockare, Leif
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 122 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 299 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Handbok för specialister – professionella, kunskapsarbetare, f d anslagsfinansierade och andra – som ogillar försäljning men som ändå måste sälja sig själva, sina idéer sitt företag eller sin organisation
Jag vill vara efterfrågad, men jag vill inte sälja. Det är den motsägelsefulla formulering som många människor går och bär på. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar.
Inom organisationer och folkrörelser för att det inte anses "fint" att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det personer som inte riktigt anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Men går det att lära sig att sälja? Ja, det menar författarna till denna storsäljare. Förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sin egen stil. Inre omprövningar av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
Om författarna
Leif Klockare är verksam inom Svenska Konsulthuset. Han är konsult och utbildare, framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn.
Britt-Marie Ahrnell är verksam som konsult och utbildare framför allt inom säljträning och ledarskap riktat mot kunskapssektorn. Britt-Marie har också skrivit flera prisbelönta böcker inom området kunskapsföretagets marknadsföring och försäljning.
Konsultförlaget, Uppsala Publishing House Ab 1:1 9170052905 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
9170050481 -
Försäljning för icke-säljare
Konsultförlaget. 1998. 147 s. Dek. pappband. 24,5x16,5cm. 461 gram.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170050481
- Titel
- Försäljning för icke-säljare
- Författare
- Britt-Marie Ahrnell - Leif Klockare
- Förlag
- Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Jag vill vara efterfrågad men jag vill inte sälja!" Det är den motsägelsefulla formulering som så många människor går och bär på i dag. Inom den offentliga sektorn med sina nya krav och organisationsformer. Inom tjänste- och kunskapssektorn där inhemsk och utländsk konkurrens ständigt ökar. Inom organisationer och folkrörelser där det inte anses riktigt fint att framhålla sig själv. Ja, till och med inom industri och handel finns det folk som inte anser sig ha tid eller lust att syssla med försäljning.
Går det att lära sig att sälja? Ja, förutsatt att man gör upp med sig själv och vågar skapa sig en egen stil. Omprövning av känslor och värderingar är första steget. Att träna metoder och tekniker är nästa. Bokens styrka och charm ligger i kombinationen av dessa mjuka och hårda faktorer.
9170050481
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn