Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The handbook of key customer relationship management : the definitive guide to winning, managing and developing key account business

The handbook of key customer relationship management : the definitive guide to winning, managing and developing key account business

London : Financial Times/Prentice Hall, (c)2001 Inbunden, skyddsomslag, 401s. ca 24x16cm, 750g. Mycket fint skick. ISBN 0273650319

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
0273650319
Titel
The handbook of key customer relationship management : the definitive guide to winning, managing and developing key account business
Författare
Burnett, Ken
Förlag
London : Financial Times/Prentice Hall
Utgivningsår
2001
Språk
English